Show simple item record

dc.contributor.advisorRigerts, Andrisen_US
dc.contributor.authorLiepa, Laineen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:42Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:42Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34044en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19379
dc.description.abstractMaģistra darbā „Starptautiskās mazumtirdzniecības elektroniskās komercijas vide Latvijā”, tiek pētīta Latvijas mazumtirdzniecības attīstība ar e-komerciju, patērētāju ietekme uz to un uzņēmumu attīstība, kā arī starptautiskās mazumtirdzniecības ar e-komerciju iespējas un attīstības prognoze Latvijā. Darba hipotēze ir, attīstot Latvijas mazumtirdzniecību ar elektronisko komerciju, iespējams veicināt starptautisko mazumtirdzniecību, izvirzot Latviju par vienu no Eiropas mazumtirdzniecības ar e-komerciju līderēm. Darbā izvirzītā hipotēze ir noraidīta. Maģistra darbs sastāv no trīs nodaļām - 95 lapām, 10 tabulām, 39 attēliem, 4 pielikumiem un 37 literatūras un informācijas avotiem. Nobeigumā darba autore izdara secinājumus, kā arī, balstoties uz darbā veikto analīzi un izdarītiem secinājumiem, izvirza priekšlikumus starptautiskās mazumtirdzniecības ar e-komerciju veicināšanai Latvijā. Atslēgvārdi: e-komercija, starptautiskā mazumtirdzniecība, Latvija.en_US
dc.description.abstractMaster thesis „International retail electronic commerce environment in Latvia” investigates retail with electronic commerce in Latvia, consumer impact on it, enterprises development and international retail with electronic commerce options and development forecast in Latvia. Hypothesis of master thesis is: developing retail with electronic commerce in Latvia, possible promotion for international retail, setting Latvia one of the first European retailers with electronic commerce leaders. During research hypothesis has been rejected. Master thesis consists of 95 pages, 10 tables, 39 pictures, 4 appendixes and 37 literature and information sources. In the closure authoress made conclusions and made proposal to promote international retailing with electronic commerce in Latvia. Keywords: e-commerce, international retail, Latvia.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleStarptautiskās mazumtirdzniecības elektroniskās komercijas vide Latvijāen_US
dc.title.alternativeInternational Retail Electronic Commerce Environment in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record