Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorDunska, Margaritaen_US
dc.contributor.authorAndruhovičs, Maksimsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:48Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:48Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other38679en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19429
dc.description.abstractPašlaik Latvijā plaši tiek atbalstītas dažāda veida MVU aktivitātes, īpaši tās ar lielu eksporta potenciālu. Uzņēmēja pieredzes sākumposmā vienkāršākais ir sniegt pakalpojumus, kas prasa salīdzinoši nelielus finanšu ieguldījumus. Maģistra darba ietvaros tika izstrādāta Latvijas start-up projekta www.valutas.info ekonomiski izdevīgākā virzīšanas stratēģija Krievijas Internet tirgū. Projekts sniedz informāciju par izdevīgāko ārvalstu valūtas skaidras naudas apmaiņas vietām. Analizējot zinātnisko literatūru un publikācijas, autors secināja, ka nepieciešama jauna definīcija pakalpojuma jēdzienam, ko arī izstrādāja pētījuma ietvaros. Pētījuma rezultātā tika izstrādāta un piedāvāta īstenošanai izdevīgākā virzīšanas stratēģija. Maģistra darba apjoms - 93 lappuses, tabulu skaits –16 , attēlu skaits –36 , pielikumu skaits – 9. Atslēgvārdi: pakalpojumi, eksports, Internet, mārketings, tīmekļa vietne, valūta, Krievija.en_US
dc.description.abstractCurrently in Latvia is widely supported different kind of SMEs, especially those with a huge export potential. In the early experience of entrepreneur the easiest way is to provide services what requires relatively small amount of funding. Master thesis is focused on developing cost-effective promotion strategy for Latvian start-up project www.valutas.info to enter market of Russia. www.valutas.info website provides information about foreign exchange offices with the best cash exchange rates. During the analysis of scientific publications, the author concluded that a new definition of service concept in necessary, which was developed and proposed within the study. Ready to implement cost effective promotional strategy is the result of master thesis. Master thesis volume: 93 pages, number of tables: 16, number of images: 36, number of annexes: 9. Keywords: services, export, Internet, marketing, website, foreign exchange, Russia.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePakalpojumu virzīšanas strātēģijas īpatnības, ieejot ārvalstu tirgos.en_US
dc.title.alternativeServices promotion strategy differences entering foreign markets.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige