Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadimsen_US
dc.contributor.authorOse, Laumaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:48Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:48Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other38799en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19432
dc.description.abstractMaģistra darbā „Mārketinga komunikācijas nozīme un tās attīstīšana „Ozo Golfa klubā”” apskatīti mārketinga komunikācijas nozīmes uzņēmuma attīstībā teorētiskie aspekti, kā arī mārketinga kompleksa elementu izmantošana dažādu mērķu sasniegšanai. Aplūkotas arī teorijas par mārketinga komunikācijas izstrādes un efektivitātes novērtēšanas principiem. Izpētīti un novērtēti „Ozo Golfa kluba” mārketinga komunikācijas elementi. „Ozo Golfa kluba” mārketinga komunikācija ir novērtēta pēc SVID analīzes modeļa. Tika izstrādāti priekšlikumi un ierosinājumi tālākai „Ozo Golfa kluba” mārketinga attīstībai. Maģistra darbs ir uzrakstīts latviešu valodā, tā apjoms ir 81lpp. Darbs satur septiņas tabulas, 13 attēlus, tajā ir izmantoti 40 literatūras avoti un pievienoti trīs pielikumi. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, tēla veidošana, klientu piesaiste, tiešā komunikācija, produktu realizācijas veicināšana, golfs, „Ozo Golfa klubs”en_US
dc.description.abstractMaster’s thesis „Importance and development of marketing communication in „Ozo Golf club”” deals with theoretical aspects of importance of marketing communication in company’s development, as well as using marketing complex elements to achieve different goals. There is also an overview of theory about marketing communication’s development and principles of effectiveness evaluation. Furthermore there are explored and evaluated elements of marketing communication in “Ozo Golf club”. Additionally they are evaluated after SWOT analytical model. In the end there are some proposals and suggestions how to improve marketing communication of “Ozo Golf club”. The total volume of this Master’s thesis is 81 pages. It contains seven tables, 13 figures, and three appendixes. The bibliography contains 40 sources. Keywords: marketing communication, image, customer acquisition, direct communication, product sales promotion, golf, “Ozo Golf club”.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga komunikācijas nozīme un tās attīstīšana „Ozo Golfa klubā”.en_US
dc.title.alternativeImportance and development of marketing communication in „Ozo Golf club”.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record