Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorMaculeviča, Sintijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:53Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:53Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41120en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19468
dc.description.abstractMaģistra darbā tiek pētīta un analizēta zīmola veidošana un vadīšana teritorijai – pilsētai. Šī ir aktuāla tēma, jo teritorijas/vietas zīmolvedības attīstību vecinājis piesātinātais tirgus un konkurence starp teritorijām, gan globālā, gan lokālā līmenī. Maģistra darba mērķis ir izpētīt zīmola veidošanas un vadīšanas nosacījumus un attīstīšanas ideju atbilstību Ogres pilsētas piemērā, balstoties uz vietas zīmolvedības veidošanas un vadīšanas teorētisko aspektu analīzi, kā arī izstrādāt zīmola asociāciju karti, pamatojoties uz pētījumu par Ogres pilsētas zīmolu. Uzdevumi, lai sasniegtu mērķus, ir izpētīt un apkopot teoriju par zīmolu un zīmolvedību, apskatīt pilsētu - Ogri - vietas zīmola attīstības kontekstā, veikt aptauju un rezultātā izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus vietas zīmola attīstībai. Maģistra darba apjoms ir 90 lapaspuses, kuras satur 42 attēlus un 1 tabulu, un ir papildināts ar 1 pielikumu. Darba tapšanā tika izmantoti 60 avoti. Atslēgas vārdi: zīmols, vietasen_US
dc.description.abstractThe master’s thesis consists of research and analysis about the process of developing a brand for a place – a city. It’s a very current topic at the moment because the satiation in the market and the place branding development has been urged from the process of growing competition between the cities in global and local level. The goal of this master’s thesis was to research the brand developing and managing process and ideas suitable to the city of Ogre according to place branding and its managing process’ analysis of theoretical aspects, as well as to make brand association map based on the research about the brand of the city Ogre. Tasks in reaching the goal were to research and summarize the theory of brand and branding, to view the city of Ogre in the context of place branding, to make a questionnaire and make a conclusion as well as work out suggestions in developing place branding process. The volume of the master’s thesis is 90 pages with 42 images and 1 table as well as 1 appeen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePilsētas zīmola idejas attīstīšanaen_US
dc.title.alternativeDeveloping the idea of city branden_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record