Show simple item record

dc.contributor.advisorKarnups, Viesturs Paulsen_US
dc.contributor.authorKalniņa, Leldeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:54Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:54Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41394en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19483
dc.description.abstractŠī maģistra darba mērķis ir izpētīt, kā korporatīvo sociālo atbildību (KSA) ievieš bankas Latvijā ar vietējo un ārvalstu kapitālu, kāds ir sabiedrības viedoklis par šīm aktivitātēm, un izpētīt, vai bankas sociāli atbildīgās aktivitātes izmanto kā tirgvedības rīkus. Lai raksturotu pašreizējo banku sektoru Latvijā, darbā ar literatūras un statistisko metožu palīdzību ir apskatīti galvenie banku darbības rādītāji, sadalītas bankas pēc to kapitāla piederības pa valstīm un apskatīta banku reputācijas problemātika, jo tās uzlabošanai tiek izmantotas arī KSA aktivitātes. Ar anketēšanas palīdzību autore izpētīja, ka sabiedrība uzskata, ka bankām ir jābūt sociāli atbildīgām, taču pašreizējo banku KSA aktivitātes atpazīst viduvēji.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this Master Thesis is to explore how the cooperative social responsibility (CSR) by Latvian banks with internal and external capital are established, what is the opinion of society about those activities and to explore if CSR activities are used as marketing tools. To describe the current banking sector of Latvia with the help of literal and statistic methods the main indicates of banking activities are used in the Thesis. Banks are divided according to belonging of their capital to states and the reputation problems of banks are also considered because activities of cooperate social responsibility are also used for it’s improvement. With the help of the questionnaire the author has explored that society mind that banks should be social responsible however the current CSR activities are indifferently recognized.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleKorporatīvā sociālā atbildība kā rīks tirgvedībā banku sektorā Latvijāen_US
dc.title.alternativeCorporate social responsibility as a marketing tool in the banking sector in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record