• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sociālo tīklu loma starptautiskajos pakalpojumos MVU mārketinga komunikācijā

Thumbnail
View/Open
303-41712-Jaredic_Maja_mj12004.pdf (1.449Mb)
Author
Jaredic, Maja
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šavriņa, Baiba
Date
2014
Metadata
Show full item record
Abstract
Šajā maģistra darbā pētīta sociālo tīklu loma mārketinga komunikāciju veidošanā pakalpojumus sniedzošos mazos un vidējos uzņēmumos (MVU). Pēc autores domām, sociālie tīkli darbojas kā efektīvs mārketinga instruments. Darbā tiek analizētas teorētiskās koncepcijas un praktiskās ieviešanas aspekti, kā sociālo tīklu izmantošana var tikt izmantota kā efektīvs instruments minētajos uzņēmumos. Interneta attīstība un sociālo tīklu lietošana aizvien pieaug un tirgotājiem jāpielāgo savas strateģijas, lai atbilstu šīm tendencēm. Šis maģistra darbs koncentrējas uz padziļinātas izpratnes veidošanu par metodēm, ko pakalpojumu MVU var izmantot kā mārketinga instrumentus, lai palielinātu zīmola atpazīstamību un pilnveidotu attiecības ar klientiem, kas, savukārt, palīdzētu efektīvāk sasniegt savus mērķus sadarbības veidošanā. Šī darba mērķis ir demonstrēt sociālo tīklu kā pakalpojumu MVU mārketinga instrumenta efektivitāti, izmantojot maģistra darbā piedāvāto modeli.
 
This study is focused on the role of social networks in marketing communications of service-based SMEs. Author proposes that social networks represent effective marketing tool and analyzes theoretical concepts and practical implications that the utilization of this tool can have on such companies. Internet development and use of social networks are on a constant rise and marketers need to adapt their strategies to correspond with these trends. This thesis focuses on providing deep understanding of methods in which service-based SMEs can use this marketing tool to raise brand awareness and develop deeper customer relationships in order to lead prospects toward desired point of action. The aim of this study is to show effectiveness of social networks as a marketing tool for service-based SMEs through the model proposed.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19495
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV