Show simple item record

dc.contributor.advisorŠavriņa, Baibaen_US
dc.contributor.authorJaredic, Majaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:56Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:56Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41712en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19495
dc.description.abstractŠajā maģistra darbā pētīta sociālo tīklu loma mārketinga komunikāciju veidošanā pakalpojumus sniedzošos mazos un vidējos uzņēmumos (MVU). Pēc autores domām, sociālie tīkli darbojas kā efektīvs mārketinga instruments. Darbā tiek analizētas teorētiskās koncepcijas un praktiskās ieviešanas aspekti, kā sociālo tīklu izmantošana var tikt izmantota kā efektīvs instruments minētajos uzņēmumos. Interneta attīstība un sociālo tīklu lietošana aizvien pieaug un tirgotājiem jāpielāgo savas strateģijas, lai atbilstu šīm tendencēm. Šis maģistra darbs koncentrējas uz padziļinātas izpratnes veidošanu par metodēm, ko pakalpojumu MVU var izmantot kā mārketinga instrumentus, lai palielinātu zīmola atpazīstamību un pilnveidotu attiecības ar klientiem, kas, savukārt, palīdzētu efektīvāk sasniegt savus mērķus sadarbības veidošanā. Šī darba mērķis ir demonstrēt sociālo tīklu kā pakalpojumu MVU mārketinga instrumenta efektivitāti, izmantojot maģistra darbā piedāvāto modeli.en_US
dc.description.abstractThis study is focused on the role of social networks in marketing communications of service-based SMEs. Author proposes that social networks represent effective marketing tool and analyzes theoretical concepts and practical implications that the utilization of this tool can have on such companies. Internet development and use of social networks are on a constant rise and marketers need to adapt their strategies to correspond with these trends. This thesis focuses on providing deep understanding of methods in which service-based SMEs can use this marketing tool to raise brand awareness and develop deeper customer relationships in order to lead prospects toward desired point of action. The aim of this study is to show effectiveness of social networks as a marketing tool for service-based SMEs through the model proposed.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSociālo tīklu loma starptautiskajos pakalpojumos MVU mārketinga komunikācijāen_US
dc.title.alternativeRole of social networks in marketing communications of service-based, international SME'sen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record