• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Automobiļu tirgus izmaiņas un attīstība Baltijas valstīs un Vācijā līdz 2011.gadam

Thumbnail
Открыть
303-41892-Bite_Armands_AB11225.pdf (1.228Mb)
Автор
Bite, Armands
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Joppe, Aina
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz statistikas datiem, likumiem un citiem resursiem identificēt būtiskākās Baltijas un Vācijas automobiļu tirgus - automašīnu skaita izmaiņu, automašīnu klasifikāciju, reģistrācijas izmaksu un to ietekmējošos faktoru - atšķirības. Izvirzīto mērķu sasniegšanai, autors pēta teoriju par tirgus ekonomiku – veidiem, analīzi, segmentāciju, konkurenci un salīdzina datus par automobiļu skaita izmaiņām, būtiskākajām nodokļu atšķirībām un automašīnu klasifikāciju visās iepriekš minētajās valstīs līdz 2011. gadam. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām: 1.Nodaļa sniedz teorētisku ieskatu tirgus teorijā un segmentācijā, kā arī ieskatu konkurences būtībā. Autors nodaļu ir papildinājis to ar praktiskiem piemēriem no automobiļu tirgus. 2.Nodaļā apkopoti dati par automobiļu skaita izmaiņām, to klasifikāciju, kā arī nodokļu likmēm Baltijas valstīs. 3.Nodaļā autors piedāvā ieskatu Vācijas automobiļu tirgū, automašīnu klasifikācijā un reģistrācijas iz
 
Bachelor's work is based on statistics, laws and other resources to identify the most important Baltic and German car market changes in the car market, understand car classification and registration prices in each country and the differences between them. To achieve the targer, author explores the theory of marke economy – types of analysis, segmentation, competition and compares the data between all the countries till year 2011. Thesis consists of three chapters: 1.First chapter provides a theoretical insight into the theory and market segmentation, as well as insight into the competitive spirit. Author chapter is supplemented with practical examples from the automotive market. 2.Second section summarizes the changes in the number of cars, their classification, as well as the tax rates in the Baltic countries. 3.The third chapter author provides insight into the German car market, car classification, registration costs and taxes. In the chapter author makes a compa
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19499
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV