Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorPurmalis, Kārlisen_US
dc.contributor.authorSelina, Gelenaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:56Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:56Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41928en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19500
dc.description.abstractPētījuma mērķis ir izpētīt tirgus izpētes metodes attiecībā uz gaisa pārvadajumiem Latvijas tirgū, veikt tirgus analīzi Latvijas nacionālas avoikompanijas A/S „airBaltic” piemērā, apkopot iegūto informāciju un izstrādāt secinājumus un priekšlikumus. Pirmajā nodaļā ir izpētīti mārketinga teorētiskie aspekti aviācijas nozarē, t.s. ir sniegtas mārketinga definīcijas un būtība; konkurences jēdzniens un nozīme; aprakstītas tirgus izpētes metodes. Otrajā nodaļā ir izklāstīta civilās aviācijas būtība, tas attīstība, Latvijas aviācijas vēsture un izklāstīta Starptautiskas lidostas „Rīga” vēsture un darbība. Trešajā nodaļā ir izpētīta A/S „airBaltic” darbība un attīstība. Nobeigumā tiek izstrādāti secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 70 lapaspuses, tajā ir 8 attēli, 2 tabulas un ir izmantoti 45 literatūras avoti. Atslēgvārdi: mārketings, tirgus izpēte, konkurence, aviācijas pārvadājumi, civilā aviācija, lidosta Rīga, airbalticen_US
dc.description.abstractThe bachelor thesis topic is “The aviation industry analysis and competitive assessment in Latvia”. The aim is to review the theoretical basis of the market research methods for air services in the Latvian market, to make data analysis of Latvian national company “airBaltic”, and process the gathered information and develop conclusions and summarising. The first section of the bachelor’s thesis is devoted to viewing the theoretical aspects of aviation market industry, business competition and market research methods. In the second section of the thesis, author analyses civil aviation industry, the development of Latvian aviation history and the progress and activity of the International Airport " Riga " . The third section examines the A/S "airBaltic" history, activity and development. Bachelor paper contains 70 pages, 2 charts, 8 pictures and 45 literature references.Keywords: marketing , market research, competitive air transport , civil aviation,airport Riga, airBalticen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleAviācijas nozares analīze un konkurences novērtējums Latvijāen_US
dc.title.alternativeAviation industry market analysis and competitive assessment in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige