Farmācijas produktu izplatīšanas un virzīšanas tirgus īpatnības
Author
Sausnīte, Brigita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Praude, Valērijs
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba mērķis ir izpētīt kuras no farmācijas produktu izplatīšanas un virzīšanas metodēm Latvijas farmācijas tirgū attiecīgai farmācijas produktu gupai ir pielietojamas un kuras nav pielietojamas. Lai sasniegtu maģistra darba mērķi, tiek izmantota statistisko datu analīze un salīdzināšanas metodes. Darba saturs izklāstīts četrās nodaļās. Teorētiskajā daļā ir trīs nodaļas, kur pirmajā daļā tiek apskatītas farmācijas tirgus produktu īpatnības un farmācijas tirgus regulējums. Otrajā daļā tiek analizēta farmācijas produktu izplatīšanas struktūra, attīstības faktori un prioritātes aptieku un lieltirgotavu sektorā Latvijā. Trešajā daļā tiek apskatītas farmācijas produktu virzīšanas īpatnības. Ceturtā, praktiskajā daļā, tiek pētītas farmācijas produktu izplatīšanas un virzīšanas metodes. Pētījums galvenokārt tiek balstīts uz speciālistu, patērētāju un ekspertu anketēšanas rezultātiem. Darba beigās veikti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi produktu virzīšanas uzlabošanai La The objective of the master’s thesis is to research which of the distributional and promotional methods of pharmaceutical products are applicable for certain pharmaceutical products in the Latvian pharmaceutical market. To achieve the objective of the master’s thesis, the methods of statistical data analysis and comparison are used. The contents of the master’s thesis are laid out in four chapters. The theoretical part consists of three chapters, in the first part of which the peculiarities of the pharmaceutical products and the framework of the pharmaceutical market are observed. In the second part, the structure of the distribution of the pharmaceutical products, the development factors, and the priorities of the pharmacies’ and wholesalers’ sectors in Latvia are analyzed. In the third part, the peculiarities of the promotion of pharmaceutical products are observed. In the fourth, and practical, part, the distributional and promotional methods of pharmaceutical products are research-