Show simple item record

dc.contributor.advisorŠumilo, Ērikaen_US
dc.contributor.authorSustavova, Alisaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:57Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:57Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42009en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19505
dc.description.abstractBakalaura darbā „Intuīcijas loma stratēģisko lēmumu pieņemšanā starptautiskajos uzņēmumos” tiek pētīts stratēģisko lēmumu pieņemšanas jēdziens, tās sastāvdaļas un ietekmējošie faktori, kā arī intuīcijas galvenie aspekti, balstoties uz atzīto pasaules zinātnieku pētījumiem šajā jomā. Papildus ir apkopota maksimāli dažāda informācija par intuīcijas veidošanu, attīstību un izvērtēšanas metodēm un instrumentiem. Lai sasniegtu darba mērķi - balstoties uz lēmumu pieņemšanas faktoru analīzi, noskaidrot intuīcijas ietekmi stratēģisko lēmumu pieņemšanā - tiek veikts kvantitatīvs pētījums strukturēto aptauju veidā ar starptautisko uzņēmumu darbiniekiem: vidēja un augstāka līmeņa vādītājiem, lai saņemtu un izpētītu informāciju, pieredzi starptautiskās uzņēmējdarbības jomā un stratēģisko lēmumu pieņemšanā. Autore apkopo un izanalizē pētījuma rezultātus un izstrādā priekšlikumus intuīcijas attīstības veicināšanai.en_US
dc.description.abstractThe bachelor thesis "The Role of Intuition in Strategic Decision-Making in International Companies" explores the concept of strategic decision-making, its influencing factors, as well as key aspects of intuition based on the researches of internationally recognized scientists in this field. In addition, it summarizes the most extensive information about intuition -building, development and evaluation methods and tools. In order to achieve the goal of the thesis - based on a decision-making factor analysis, to research the impact of intuition in strategic decision- making - is carried out a quantitative research in the form of a structured questionnaire with employees of international companies: medium and top managers to receive and research the information, experience in the field of international business and strategic decision-making. The author summarizes and analyzes the results of the study and comes up with proposals to support intuition development.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleIntuīcijas loma strateģisko lēmumu pieņemšanā starptautiskajos uzņēmumosen_US
dc.title.alternativeThe Role of Intuition in Strategic Decision-Making in International Companiesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record