"Amoralle" zīmola attīstības stratēģija starptautiskajā tirgū
Author
Dubovska, Viktorija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba „Amoralle zīmola attīstības stratēģija starptautiskajā tirgū” mērķis ir pētot starptautiskā mārketinga un preču virzīšanas tirgū metodes, kā arī luksusa zīmola nozīmes uzņēmumā teorētisko pamatojumu, izanalizēt „Amoralle” darbību Latvijā un izstrādāt uzņēmuma attīstības plānu starptautiskajā tirgū.
Darbā tika apskatīts zīmola jēdziens, patērētāju uzvedība luksusa zīmola izvēlē, luksusa zīmols, starptautiskais zīmols un sadarbības zīmols. Autore apkopoja Latvijas uzņēmēju interviju rezultātus un darba beigās izstrādāja uzņēmuma attīstības plānu starptautiskajā tirgū.
Maģistra darba beigās veikti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi uzņēmuma darbības uzlabošanai un attīstībai.
Darbs sastāv no 90 lapaspusēm, 10 tabulām, 18 attēliem un 12 pielikumiem.
Atslēgvārdi: starptautiskais mārketings, interneta mārketings, luksusa zīmols. Master's Thesis "Amoralle brand development strategy for the international market" is studying international marketing and trade promotion in the market methods, as well as the luxury brand company meanings theoretical basis, to analyze "Amoralle" Latvian functioning and development of the company's development plan for the international market.
The study looked brand concept, consumer behavior luxury brand of choice, luxury brand, international brand and brand cooperation. The author summarized the results of the interviews of Latvian businesses and the end of work developed by the company's development plan for the international market.
Master's Thesis at the end made conclusions and proposals to improve the company's operations and development.
The work consists of 90 pages, 10 tables, 18 images and 12 annexes.
Keywords: international marketing, internet marketing, luxury brand.