Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadimsen_US
dc.contributor.authorDubovska, Viktorijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:59Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:59Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44744en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19517
dc.description.abstractMaģistra darba „Amoralle zīmola attīstības stratēģija starptautiskajā tirgū” mērķis ir pētot starptautiskā mārketinga un preču virzīšanas tirgū metodes, kā arī luksusa zīmola nozīmes uzņēmumā teorētisko pamatojumu, izanalizēt „Amoralle” darbību Latvijā un izstrādāt uzņēmuma attīstības plānu starptautiskajā tirgū. Darbā tika apskatīts zīmola jēdziens, patērētāju uzvedība luksusa zīmola izvēlē, luksusa zīmols, starptautiskais zīmols un sadarbības zīmols. Autore apkopoja Latvijas uzņēmēju interviju rezultātus un darba beigās izstrādāja uzņēmuma attīstības plānu starptautiskajā tirgū. Maģistra darba beigās veikti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi uzņēmuma darbības uzlabošanai un attīstībai. Darbs sastāv no 90 lapaspusēm, 10 tabulām, 18 attēliem un 12 pielikumiem. Atslēgvārdi: starptautiskais mārketings, interneta mārketings, luksusa zīmols.en_US
dc.description.abstractMaster's Thesis "Amoralle brand development strategy for the international market" is studying international marketing and trade promotion in the market methods, as well as the luxury brand company meanings theoretical basis, to analyze "Amoralle" Latvian functioning and development of the company's development plan for the international market. The study looked brand concept, consumer behavior luxury brand of choice, luxury brand, international brand and brand cooperation. The author summarized the results of the interviews of Latvian businesses and the end of work developed by the company's development plan for the international market. Master's Thesis at the end made conclusions and proposals to improve the company's operations and development. The work consists of 90 pages, 10 tables, 18 images and 12 annexes. Keywords: international marketing, internet marketing, luxury brand.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.title"Amoralle" zīmola attīstības stratēģija starptautiskajā tirgūen_US
dc.title.alternative"Amoralle" Brand Development Strategy in the International Marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige