Garšvielu kvalitātes un pielietojuma informācijas pieejamība Latvijas tirgū
Autor
Freimanis, Armands
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Karlsone, Ilga
Datum
2007Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darbs „Garšvielu kvalitātes un pielietojuma informācijas pieejamība Latvijas tirgū”.
Maģistra darbā ir pētīta patērētājam sniegtā informācija par garšvielu kvalitāti, izpētīti faktori, kas veido garšvielu kvalitāti un, balstoties uz mārketinga teoriju, izstrādāti priekšlikumi patērētāju informēšanas pilnveidošanai.
Lai noskaidrotu patērētāju zināšanu līmeni par garšvielu kvalitāti un pielietojumu, tika veikta patērētāju un populāru restorānu pavāru aptauja ar anketēšanas metodi.
Analizējot pētījuma rezultātus, maģistra darba autors ir secinājis, ka garšaugu pielietojums būtu plašāks, ja tirdzniecības tīklā pieejamā informācija par tiem būtu bagātāka. Tas veicinātu ne tikai patērētāja vēlmju apmierināšanu, bet arī preču noietu tirgū, kas, savukārt, dotu peļņu ražotājam un izplatītājam. Master`s work „Quality of spices, consumers access to information of their use in market of Latvia”
The aim of work: to investigate the available to consumers information about quality of flavour plants and spices; to study the factors which influence quality and to work out suggestions for improving consumers access to information.
The work consists of theoretical and practical parts.
The author of the master`s work has come to a conclusion that the use of flavour plants could be wider if the accessible information about them were richer and the staff more erucated. It could promote satisfaction of consumers` demands and wishes, as well as promote market of these goods that would give income for producers and distributers.
Master`s work consists of 82 pages, 19 charts, 18 pictures and a list of literature sources used in the work.