• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sabiedrisko attiecību veidošana uzņēmējdarbībā. SIA BITE Latvijas piemērs

Thumbnail
Открыть
309-12192-Strazdina_Ieva_is06108.pdf (797.9Kb)
Автор
Strazdiņa, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Bāra, Daina
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darbā tiek aplūkotas SIA „Bite Latvija” sabiedrisko attiecību veidošana sākot ar 2008. gada sākumu, kad Latviju pāršalca ziņas par gaidāmo ekonomisko krīzi valstī, par nodokļu palielināšanos un iedzīvotāju maksātnespēju. Līdz ar to uzņēmumiem bija jābūt gataviem ļoti saspringtam darbam un, iespējams, peļņas samazināšanai. Aktualizējoties jautājumam par sabiedrisko attiecību iesaistīšanu uzņēmējdarbībā, lai tā kļūtu veiksmīga, šī darba mērķis ir izpētīt un noskaidrot efektīvu sabiedrisko attiecību nozīmi uzņēmējdarbībā kā piemēru ņemot SIA „Bite Latvija” iekšējās un ārējās komunikācijas aktivitātes, kā arī parādīt to, ka veidojot aktīvas sabiedriskās attiecības un jūtoties sociāli atbildīgiem par sabiedrību var veiksmīgi attīstīt uzņēmējdarbību.
 
The paper discusses SIA "Bite Latvija" public relations from 2008 onwards. When Latvia resound news of the impending economic crisis and tax increases, the population insolvency. Consequently, the companies had to be prepared for a very intensive job and, possibly, reducing profits. This work aim is to investigate and clarify the role of effective public relations in business, as an example of SIA "Bite Latvija" internal and external communication activities, as well as to demonstrate that making active public relations and feeling social responsibility for their companies can be the point of the successful development in business.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20478
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV