Show simple item record

dc.contributor.advisorBāra, Dainaen_US
dc.contributor.authorStrazdiņa, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:00Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:00Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12192en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20478
dc.description.abstractDarbā tiek aplūkotas SIA „Bite Latvija” sabiedrisko attiecību veidošana sākot ar 2008. gada sākumu, kad Latviju pāršalca ziņas par gaidāmo ekonomisko krīzi valstī, par nodokļu palielināšanos un iedzīvotāju maksātnespēju. Līdz ar to uzņēmumiem bija jābūt gataviem ļoti saspringtam darbam un, iespējams, peļņas samazināšanai. Aktualizējoties jautājumam par sabiedrisko attiecību iesaistīšanu uzņēmējdarbībā, lai tā kļūtu veiksmīga, šī darba mērķis ir izpētīt un noskaidrot efektīvu sabiedrisko attiecību nozīmi uzņēmējdarbībā kā piemēru ņemot SIA „Bite Latvija” iekšējās un ārējās komunikācijas aktivitātes, kā arī parādīt to, ka veidojot aktīvas sabiedriskās attiecības un jūtoties sociāli atbildīgiem par sabiedrību var veiksmīgi attīstīt uzņēmējdarbību.en_US
dc.description.abstractThe paper discusses SIA "Bite Latvija" public relations from 2008 onwards. When Latvia resound news of the impending economic crisis and tax increases, the population insolvency. Consequently, the companies had to be prepared for a very intensive job and, possibly, reducing profits. This work aim is to investigate and clarify the role of effective public relations in business, as an example of SIA "Bite Latvija" internal and external communication activities, as well as to demonstrate that making active public relations and feeling social responsibility for their companies can be the point of the successful development in business.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPolitikas zinātne (politoloģija)en_US
dc.titleSabiedrisko attiecību veidošana uzņēmējdarbībā. SIA BITE Latvijas piemērsen_US
dc.title.alternativePublic relations formation in business. Example of SIA BITE Latvijaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record