Dzīves stila reklāma žurnālā "Cosmopolitan" (2008. gada janvāris - 2008. gada decembris)
Автор
Millere, Katrīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Rozenšteine, Aija
Дата
2009Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darbs “Dzīves stila reklāma žurnālā “Cosmopolitan” (2008.gada janvāris – 2008. gada decembris)” pievēršas tādai masu komunikācijas tēmai kā dzīves stila reklāma.
Mūsdienu reklāmas pasaule ir tik dažāda un bagātīga ar patērētāju piesaistīšanas paņēmieniem. Tomēr ir reklāmas formāts, kas pārdod nevis preci, bet gan dzīves stilu. Patērētājs, iegādājoties kādu preci iedomājas, ka iegūst sev jaunu statusu. Tomēr vai tas tā ir? Vai arī reklāma meistarīgi spēlē ar cilvēku prātiem?
Bakalaura darba teorētiskajā daļā tiek apskatīta reklāmas teorija un dzīves stila koncepcija, kā arī tās attēlojumi reklāmā.
Darba pētnieciskā daļa apskata žurnāla “Cosmopolitan” reklāmas 2008. gadā, koncentrējoties tieši uz dzīves stila reklāmām. Pētnieciskā daļa satur kontentanalīzi un semiotisko analīzi.
Atslēgvārdi: Cosmopolitan; reklāma; dzīves stils. The following Bachelor’s paper “Lifestyle advertising in magazine Cosmopolitan(January 2008 – December 2008)” is about one of the mass communication themes - lifestyle advertising.The basic idea of the work was to understand what is lifestyle advertising and how it works and influences consumers.
In the theoretical part of the work author looks at advertising theory un the concept of
lifestyle and its depictions in ads.
The empirical part of the work offers the content analysis and semiotic analysis of the ads
from the magazine Cosmopolitan.
Keywords: Cosmopolitan; ad; lifestyle.