• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pandēmiskās gripas A (H1N1) rāmējumi Latvijas dienas presē (2009. g. aprīlis - 2010. g. februāris)

Thumbnail
View/Open
309-18820-Popova_Linda_lz05031.pdf (783.0Kb)
Author
Popova, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Dreijere, Vita
Date
2011
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, kādi rāmējumi tika izmantoti ziņās par vīrusu A(H1N1), jeb „Cūku gripu”, riska komunikācijas ietvarā, koncentrējoties uz pieciem vispārējiem ziņu rāmjiem (generic frames) – atbildības, konflikta, humāno interešu, ekonomisko seku un morāles, ko definējuši masu mediju pētnieki, prof. Rassels Ņjūmans, prof. Marions Džasts un prof. Anna Kriglere (Neuman, Just & Crigler). Darba teorētiskajā daļā ir aplūkota riska komunikācijas un rāmējuma teorija, balstoties uz vadošo pētnieku teorētiskajām nostādnēm. Empīriskā darba daļā, darba autore, izmantojot kontentanalīzes un rāmējuma analīzes metodi noteica, kuri no iepriekš minētajiem vispārējiem rāmējuma veidiem, tika izmantoti ziņās par pandēmiju A(H1N1), un, vai laikraksti izmantoja vizuālo attēlu kā papildus elementu auditorijas uzmanības piesaistīšanai riska situācijai. Atslēgvārdi: pandēmija, rāmējumi, riska komunikācija, rāmējuma analīze, H1N1
 
Bachelor work objective is to explore what frames are used in news about pandemic influenza A (H1N1) or "Swine flu" in risk communication framework, focusing on five generic news frames - responsibility, conflict, human interest, economic consequences, and morality, defined by media researchers Neuman, Just & Crigler. The theoretical part is dealt with risk communication and framing theory based on the theoretical statements of leading researchers. In empirical part of bachelor's work the author, using content analysis and framing analysis methods took measurements to determine, which of the generic frames in news about pandemic A (H1N1) are present and does the newspapers used visual images as an additional element to attract the audience’s attention to risk situation.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20541
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV