Show simple item record

dc.contributor.advisorDreijere, Vitaen_US
dc.contributor.authorPopova, Lindaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:10Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:10Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other18820en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20541
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir izpētīt, kādi rāmējumi tika izmantoti ziņās par vīrusu A(H1N1), jeb „Cūku gripu”, riska komunikācijas ietvarā, koncentrējoties uz pieciem vispārējiem ziņu rāmjiem (generic frames) – atbildības, konflikta, humāno interešu, ekonomisko seku un morāles, ko definējuši masu mediju pētnieki, prof. Rassels Ņjūmans, prof. Marions Džasts un prof. Anna Kriglere (Neuman, Just & Crigler). Darba teorētiskajā daļā ir aplūkota riska komunikācijas un rāmējuma teorija, balstoties uz vadošo pētnieku teorētiskajām nostādnēm. Empīriskā darba daļā, darba autore, izmantojot kontentanalīzes un rāmējuma analīzes metodi noteica, kuri no iepriekš minētajiem vispārējiem rāmējuma veidiem, tika izmantoti ziņās par pandēmiju A(H1N1), un, vai laikraksti izmantoja vizuālo attēlu kā papildus elementu auditorijas uzmanības piesaistīšanai riska situācijai. Atslēgvārdi: pandēmija, rāmējumi, riska komunikācija, rāmējuma analīze, H1N1en_US
dc.description.abstractBachelor work objective is to explore what frames are used in news about pandemic influenza A (H1N1) or "Swine flu" in risk communication framework, focusing on five generic news frames - responsibility, conflict, human interest, economic consequences, and morality, defined by media researchers Neuman, Just & Crigler. The theoretical part is dealt with risk communication and framing theory based on the theoretical statements of leading researchers. In empirical part of bachelor's work the author, using content analysis and framing analysis methods took measurements to determine, which of the generic frames in news about pandemic A (H1N1) are present and does the newspapers used visual images as an additional element to attract the audience’s attention to risk situation.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titlePandēmiskās gripas A (H1N1) rāmējumi Latvijas dienas presē (2009. g. aprīlis - 2010. g. februāris)en_US
dc.title.alternativePandemic influenza A (H1N1) frames in Latvian daily press (2009 - 2010)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record