Show simple item record

dc.contributor.advisorMūze, Baibaen_US
dc.contributor.authorDzerkale, Katrīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:13Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:13Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21544en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20560
dc.description.abstractŠī bakalaura darba ietvaros tiks izpētīta Latvijas jauniešu atbilstība Googles paaudzes raksturojošajām īpašībām. Mērķis ir noskaidrot, vai dažādi vēsturiskie un ekonomiskie faktori ir ietekmējuši Latvijas sabiedrības veidošanos jaunās paaudzes attīstības ziņā. Bakalaura darbā raksturota gan jaunieši kā lietotāja grupa, gan Google paaudze kā sabiedrību ietekmējoša sabiedrības daļa. Empīriskajā daļā tiks veikts pētījums par to, vai Latvijas jaunieši atbilst izvirzītajiem kritērijiem un var tikt raksturoti kā Google paaudze. Tā par empīriskajā daļā tiks noskaidroti šīs atbilstības vai neatbilstības ietekmējošie faktori. Dati secinājumu izdarīšanai tiks iegūti ar kvalitatīvajām un kvantitatīvajām datu iegūšanas metodēm, šos datus iegūstot dažādās Rīgas skolās. Noslēgumā, pēc hipotēzes apstiprināšanas vai noliegšanas, tiks izdarīti secinājumi par šo tēmu, un izvirzīti diskusijas jautājumi. Darbā par vidusmēra teoriju izmantota sociāli kognitīvā teorija. Pētāmā hipotēze tika daļēji apstiprināta. ir ietekmējuši Latvijas sabiedrības veidošanos jaunās paaudzes attīstības ziņā. Bakalaura darbā raksturota gan jaunieši kā lietotāja grupa, gan Google paaudze kā sabiedrību ietekmējoša sabiedrības daļa. Empīriskajā daļā tiks veikts pētījums par to, vai Latvijas jaunieši atbilst izvirzītajiem kritērijiem un var tikt raksturoti kā Google paaudze. Tā par empīriskajā daļā tiks noskaidroti šīs atbilstības vai neatbilstības ietekmējošie faktori. Dati secinājumu izdarīšanai tiks iegūti ar kvalitatīvajām un kvantitatīvajām datu iegūšanas metodēm, šos datus iegūstot dažādās Rīgas skolās. Noslēgumā, pēc hipotēzes apstiprināšanas vai noliegšanas, tiks izdarīti secinājumi par šo tēmu, un izvirzīti diskusijas jautājumi. Darbā par vidusmēra teoriju izmantota sociāli kognitīvā teorija. Pētāmā hipotēze tika daļēji apstiprināta.en_US
dc.description.abstractThe aim of this research is to determine, whenever the youngsters in Latvia can be described as a Google generation. In this paper, the author will find out the main reasons to this relevance or irrelevance and how it will affect the society. In the paper is included description of Google generation. The research part will be dedicated to discover, if the group of respondents can be considered to be a part of Google generation and, what the main reasons for the relevance or irrelevance are. Data to make conclusions will be gathered with questionnaires and interviews. In conclusion, after the confirmation or denial of the hypothesis, author will make a conclusion about the main reasons of the results. The hypothesis was partially confirmed.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectBibliotēkzinātneen_US
dc.titleLatvijas jauniešu atbilstība Google paaudzes īpašībāmen_US
dc.title.alternativeRelevance of Latvian youth to characteristics of Google generationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record