Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorKronberga, Gintaen_US
dc.contributor.authorRostoka, Santaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:17Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:17Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23853en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20588
dc.description.abstractBakalaura darbs ir pētījums par automašīnu vadītāju motivāciju uzņemt stopētājus savā automašīnā. Darba mērķi ir izpētīt faktorus, kas ietekmē autovadītāju motivāciju uzņemt stopētājus. Darba uzdevumi ir, izmantojot sociālo tīklu teoriju, sociālās rīcības un komunikatīvās rīcības teorētiskās atziņas, identificēt automašīnu vadītāju motivāciju ietekmējošos faktorus ar kvantitatīvo pieeju, aptauju ar anketēšanu, izpētīt faktorus, kas ietekmē automašīnu vadītāju motivāciju uzņemt stopētājus, un izanalizēt iegūtos datus. Darba empīriskajā daļā atklāts, ka lielākā daļa autovadītāju, kas izvēlās uzņemt stopētājus, paši kādreiz ir stopējuši. Automašīnu vadītāju motivāciju uzņemt stopētājus visspēcīgāk ietekmē vēlme palīdzēt, kā arī fakts, ka autovadītājs pats ir kādreiz pārvietojies stopējot, turklāt tā ir atkarīga arī no stopētāja izskata un izturēšanās.en_US
dc.description.abstractThe thesis is a research about car drivers motivation to take hitchhikers. The purpose of the thesis is to explore the factors which influences car drivers motivation to take hitchhikers. The task of inquiry is, by using social network theory, social action theory and communication theory, identify the factors that influence drivers motivation, using qualitative approach, survey, identify factors, which influences car drivers to pick up hitchhikers and analyze obtained data. In the thesis author discovered, that the most of car drivers who take hitchhikers, have been hitchhiking on their own. The strongest motivation to pick up hitchhikers is desire to help and the fact, that car drivers have been hitchhiking on their own. Another important factor for hitchhiker to be picked up is their appearance and behavior on the road.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSocioloģijaen_US
dc.titleAutovadītāju motivācija ņemt stopētājusen_US
dc.title.alternativeDrivers motivation to take hitch-hikersen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige