Show simple item record

dc.contributor.advisorSpurava, Gunaen_US
dc.contributor.authorJēkabsone, Kristiānaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:18Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:18Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24465en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20596
dc.description.abstractBakalaura darba „Tehnoloģiju determinēti interneta lietošanas modeļi studentu auditorijā Latvijā” mērķis ir atklāt potenciālās atšķirības, kā arī analizēt interneta lietošanas modeļus, kas veidojas studentiem, izmantojot internetu dažādās tehnoloģiskās platformās. Darbā vērtēts vai dažādo, t.i., mobilo un fiksēto, ierīču lietojums rada būtiskas atšķirības studentu interneta lietošanas paradumos, un vai tādejādi tiek radīts risks lielākai digitālai plaisai sabiedrībā. Lai to noteiktu, darbā izmantota sekundāro datu analīze, organizētas fokusa grupu diskusijas un veiktas dziļās intervijas. Darbs balstīts teorētiskās pieejās, kas aplūko tehnoloģiju lomu informācijas sabiedrībā, skaidro digitālās plaisas fenomenu un skaidro interneta lietojuma motivāciju. Atslēgvārdi: interneta lietojums, tehnoloģiskās platformas, digitālā plaisa, motivācijaen_US
dc.description.abstractThe aim of bachelor thesis „ Technologically determined models of internet usage among students in Latvia” is to determine the probable variation and approach to analyze computing environment models that are developed by students operating different IT platforms. This study determines whether different mobile and stationary platforms create a significant difference in student computing habits, therefore creating a significant technological gap in society. In order to determine this phenomenon, the study analyzed secondary data, conducted focus group interviews and deep interviews. The theoretical approach was based on the role and importance of technology in society and explains the digital divide phenomenon and the internet user’s motivation. Key words: Internet usage, IT platforms, digital divide, motivationen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleTehnoloģiju determinēti interneta lietojuma modeļi studentu auditorijā Latvijāen_US
dc.title.alternativeTechnologically determined models of internet usage among students in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record