Show simple item record

dc.contributor.advisorLāce, Ilzeen_US
dc.contributor.authorRence, Zandaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:19Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:19Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other25253en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20603
dc.description.abstractMūsdienu sabiedrība nav iedomājama bez masu mediju patēriņa. Televizora skatīšanās, laikrakstu un žurnālu lasīšana, radio klausīšanās un Interneta lietošana - daudziem ir kļuvusi par neatņemamu ikdienas dzīves sastāvdaļu. Darbā aplūkoju radio un tā savstarpējo mijiedarbību ar indivīdu. Bakalaura darba mērķis bija noskaidrot Radio klausīšanās paradumus. Darbā tika izmantota pielietojuma un apmierinājuma teorija radio auditorijas analīze, kas galvenokārt analizē mediju izmantošanas iemeslus. Pētījuma hipotēze: Radio klausīšanās paradumi atšķiras dažādās radio auditorijās Pētījuma veikšanai tika pielietotas divas pētījumu metodes: sekundāro datu analīze un trīs dziļās intervijas. Apkopojot pētījuma gaitā iegūto informāciju, darba sākumā izvirzītās hipotēzes apstiprinājās. Radio klausīšanās paradumi atšķiras dažādās radio auditorijās.en_US
dc.description.abstractNowadays society is not imaginable without mass media consumption. Watching TV, reading newspapers and magazines, listening radio and using Internet has become an integral part of everyday life for a lot of us. In my work, I looked at the radio as one of the mass media and its interaction with individual. The target of bachelor’s work was to find out radio listening habits. There was applied application and satisfaction theory analysis of radio audience. Research hypothesis: Radio listening habits differs for different radio audiences. There were used two methods for making the research: secondary data analysis and three deep interviews. Summarizing information gathered during the research the hypothesis set in the beginning of this work proved true. Radio listening habits differ among different radio audiences.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSocioloģijaen_US
dc.titleRadio klausīšanās paradumien_US
dc.title.alternativeRadio listening habitsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record