Show simple item record

dc.contributor.advisorRupā, Ulrikaen_US
dc.contributor.authorMorāns, Jānisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:21Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:21Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other26278en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20617
dc.description.abstractTūrisma mārketings Latvijā vēl ir tikai attīstības stadijā, tāpat kā pati tūrisma industrija. Bet uzņēmumiem, kam mērķa auditorija ir izkaisīta (tūrisma kompāniju gadījumā – ceļotāji nāk no visas pasaules) ir rūpīgi jāizvēlas ceļi, pa kuriem pie sava primārā patērētāj nokļūt. Darba nosaukums ir „Tūrisma aģentūru „Faritour”, „Amber Way” un „City Tour” reklāmas aktivitāšu salīdzinājums 2008. gada pirmajā pusē”. Darba hipotēze ir: tūrisma aģentūru „Faritour”, „Amber Way” un „City Tour” reklāmas aktivitātes ir līdzīgas pēc kanālu izvēles, bet atšķirīgas pēc iedarbīguma uz auditoriju. Teorētiskajā daļā apkopota teorētiskā bāze par reklāmu, tūrisma industriju un mārketingu. Praktiskajā daļā, hipotēze tiek pārbaudīta ar kvalitatīva pētījuma palīdzību. Darba rezultātā ir iegūta pārskatāma informāciju par svarīgākajiem reklāmas un mārketinga aspektiem, kas būtu jāievēro plānojot reklāmas stratēģiju tūrisma uzņēmumam. Savukārt pētījumā veiktie dati ir noderīgi visu trīs firmu pārstāvjiem, lai spētu labāk izprast šī brīža tirgu un konkurences apstākļus.en_US
dc.description.abstractTourism marketing in Latvia is still in evolution, so as the industry itself. But companies, whose audience is almost every tourist from every country, must be wise to choose the right ways how to get to people. The title of the work is “Advertising activities of tourism agencies "Faritour", "Amber Way" and "City Tour" in first half of year 2008, comparison and efficiency”. The hypothesis of the work is: advertising activities of tourism agencies "Faritour", "Amber Way" and "City Tour" are alike by the use of channels, but different in the efficiency. In theoretical part basic theory about advertising, tourism industry and marketing is collected. In practical part hypothesis is being proved by qualitative research. In the result useful information about advertising and marketing is gathered, but practical part would be useful for all three companies to see, if their advertisements work.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleTūrisma aģentūru "Faritour", "Amber Way" un "City Tour" reklāmas aktivitāšu efektivitāte 2008. gada pirmajā pusēen_US
dc.title.alternativeAdvertising Activities of Tourism Agencies "Faritour", "Amber Way" and "City Tour" in First Half of Year 2008, Comparison and Efficiencyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record