Show simple item record

dc.contributor.advisorSkudra, Ojārsen_US
dc.contributor.authorLiepiņa, Unaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:24Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:24Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other27461en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20632
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir „Latvijas Darba Devēju konfederācijas interešu lobēšana Latvijas nacionālajā presē: nacionālās preses publikāciju analīze (2008)”. Plašsaziņas līdzekļus kā būtisku instrumentu un vienlaikus kanālu savu interešu īstenošanai piesaista dažādas valstiskās un nevalstiskās organizācijas. Latvijas Darba devēju konfederācijas iniciatīvas pēdējo gadu laikā nacionālajā presē ir plaši aprakstītas. Pētījuma ietvaros analizēta organizācijas darbība un metodes. Pētījumā izmantotas trīs metodoloģiskās pieejas: rāmējuma analīze, kontentanalīze un intervijas metode. Pētījuma mērķis ir noskaidrot nacionālās preses kā kanāla lomu LDDK interešu lobēšanā. Iegūtie rezultāti ir precīzs raksturojums masu mediju un to publikāciju lomai Latvijas Darba devēju konfederācijas darbībā. Atslēgvārdi: Latvijas Darba devēju konfederācija, lobēšana, pārliecināšanas komunikācija, rāmējums.en_US
dc.description.abstractThe bachelors paper theme is “Interests Lobbying of Employers' Confederation of Latvia: analysis of national press publications (2008)”. Mass media is used as an important instrument and at the same time channel for carrying out the interests of different state and non governmental organizations. The initiatives of Employers Confederation of Latvia' for the last few years are widely discussed in the national press. Research analyses the work methods of organization. There are used three methodologies: framing analysis, content analysis and interview method. The aim of the bachelor paper is to make research how national press is used as the channel for interest lobbying of Employers Confederation of Latvia'. The result of research is precise characterization of the role mass media and its publications play for Employers Confederation of Latvia'. Keywords: Employers' Confederation of Latvia, lobbying, persuasion communication, framing.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleLDDK interešu lobēšana Latvijas nacionālajā presē: nacionālās preses publikāciju analīze (2008)en_US
dc.title.alternativeInterests Lobbying of Employers' Confederation of Latvia: analysis of national press publications (2008)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record