Show simple item record

dc.contributor.advisorMozers, Miervaldisen_US
dc.contributor.authorPerrigo, Santaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:26Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:26Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other29743en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20647
dc.description.abstractMana bakalaura darba tēma ir: Mārketinga komunikācija starptautiska lielveikalu tīkla reģionālā uzņēmumā. Stockmann prakse Latvijā 2005. gadā. Lai veiktu pētījumu, bakalaura darbā izmantoju kvantitatīvo (lauka izpēte) un kvalitatīvo (dziļās intervijas, gadījuma izpēte) pētniecības metodi. Uzskaitīju un aprakstīju 111 Stockmann organizētās aktivitātes 2005. gadā, kā arī intervēju septiņus mārketinga speciālistus, kuri izteica savas domas par mārketingu un u/v Stockmann darbību Rīgā. Salīdzināju Stockmann praktisko darbību ar manis apskatītajām tēmām teorijas daļā. Manis izvirzītā hipotēze, ka integrētās mārketinga komunikācijas principi pilnībā tiek pielietoti Stockmann praksē, daļēji apstiprinājās, jo Stockmann Latvijā nav sabiedrisko attiecību nodaļa. Stockmann ir ienācis Latvijas tirgū ar panākumiem, un katru gadu tas sasniedz arvien labākus ekonomiskos rādītājus.en_US
dc.description.abstractThe theme of my Bachelor Paper is Marketing Communication in the Regional Company (Concern) of the International Supermarket Hook-up. The Practice of Stockmann in Latvia for the Year of 2005. In order to do my research I used the quantitative (field study) and qualitative (in-depth interviews, case study) research strategy. I enumerated and described 111 Stockmann’ organized events in year 2005, as well as interviewed seven marketing experts. I wanted to find out if the theory works in real life and if Stockmann uses it or if they have their own theory and plan of how to work successfully. My hypothesis is that the principles of integrated marketing communication are fully used in the practice of Stockmann. It proved partly true because Stockmann doesn’t have the department of public relations in Latvia. Stockmann operates very successfully in Riga and they have better economical ratings every year.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleMārketinga komunikācija starptautiska lielveikalu tīkla reģionālā uzņēmumā. Stockmann prakse Latvijā 2005.g.en_US
dc.title.alternativeMarketing Communications in the Regional Branch of the International Supermarket Chain Stockmann in Latvia in 2005en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record