Dino Zoo zīmola komunikācija un auditorijas lojalitāte
Autor
Makarova, Sabīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Datum
2013Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darbā tēma ir “Dino Zoo zīmola komunikācija un auditorijas lojalitāte”.
Teorētiskajā daļā tiek apskatītas teorija par zīmolu, zīmola komunikāciju un klientu lojalitāti.
Metodoloģiskajā daļā tika izmantota kvalitatīvas pētniecības metodes daļēji strukturētā intervija, gadījuma pētījums un kvantitatīvā pētniecības metode - aptauja.
Empīriskajā daļā tiek apkopoti un analizēti pētījuma rezultāti.
Pētnieciskie jautājumi:
Kādi komunikācijas elementi, kas nodrošina auditorijas lojalitāti.
Vai esošie komunikācijas elementi ir efektīvi un nodrošina auditorija lojalitāti.
Pētniecības objekts: "Dino Zoo" zīmola komunikācija.
Darba mērķis: noskaidrot kādi elementi tiek izmantoti "Dino Zoo" zīmola komunikācijas procesa realizēšana un kā šīs aktivitātes ietekmējušas auditorijas lojalitāti.
Atslēgas vārdi: Dino Zoo, zīmols, zīmola komunikācija, reklāma, lojalitāte, zīmola uztvere The title of bachelor paper is “Dino Zoo center brand communication and audience loyalty”.
Theoretical part of the bachelor include the information on brand theoretical concept, brand communications and customer loyalty.
In methodological part used qualitative research method of semi-structured interview, case study and quantitative research method-survey.
In empirical part of the research summarized and analyzed results .
Research issues:
What are the elements of communication that provides audience loyalty.
Whether the existing elements of communication are effective and provide the audience loyalty.
Research object: "Dino Zoo" brand communication.
The aim of bachelor is to identify what elements are being used "Dino Zoo" brand the communication process and how these activities affected the audience loyalty.
Keywords: Dino Zoo, brand, brand communication, advertising, brand loyalty, brand perception