Show simple item record

dc.contributor.advisorPetrenko, Dmitrijsen_US
dc.contributor.authorAlbrekte, Agijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:26Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:26Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other30585en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20651
dc.description.abstractMediji veido jauniešu identitāti piedāvājot noteiktus dzimtes tēlus. Teorijā – dzimte, socializācija, tās aģenti, stereotipi, mediju ietekme. Metodoloģijā izmantotas kvantitatīvās un kvalitatīvās pētniecības metodes. Pētījumā analizēti jauniešu žurnālos reproducētie dzimtes stereotipi, pētīta jauniešu attieksme un redaktoru viedoklis par stereotipu atražošanu medijos. Darba gaitā apstiprinās izvirzītā hipotēze: “Jaunieši adaptē jauniešu žurnālos Sīrups un PUFF paustos dzimtes stereotipus, lai iekļautos kopējā jauniešu vidē, kas prasa konkrētu tēlu, izturēšanos un vērtību orientāciju”. Dzimtes stereotipi žurnālos ir plaši izplatīti, jaunieši žurnālu reproducētos tēlus adaptē un nostiprina. Vērojama tendence, ka jaunieši pārņem pretējam dzimumam raksturīgās īpašības – pamazām sabiedrībā un arī jauniešu vidū notiek ierasto stereotipu maiņa.en_US
dc.description.abstractMedia creates youth identity by providing definite gender images. Theoretical part - gender, socialization, its agents, stereotypes and media influence. Methodology – qualitative research methods. In the research the reproduced gender stereotypes in magazines are analyzed as well as the youth and magazine redactor attitude towards stereotypes. The hypothesis of “Youth adapts the gender stereotypes expressed in youth magazines Sīrups and PUFF, in order to fit into the overall youth environment that requests a concrete image, attitude and value orientation” is approved during this paper. Gender stereotypes in magazines are widespread, youth are adapting and strengthening the images reproduced in magazines. In the society and also in the environment of youth stereotype changes are slowly happening.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleDzimtes stereotipi jauniešu žurnālos "Sīrups" un "Puff" laika posmā no 2002. līdz 2005.gadamen_US
dc.title.alternativeThe Gender Stereotypes in the Teenagers Magazines the "Sīrups" and the "PUFF" between 2002 and 2005en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record