• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Latvijas ekonomiskās krīzes atspoguļojums LTV analītisko raidījumu saturā un auditorijas efekti

Thumbnail
View/Open
309-31965-Zaluksne-Veiksa_Evija_Komu010001.pdf (1.352Mb)
Author
Zaļūksne-Veikša, Evija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Tunne, Ineta
Date
2009
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba „Latvijas ekonomiskās krīzes atspoguļojums LTV analītisko raidījumu saturā un auditorijas efekti” mērķis ir izanalizēt Latvijas ekonomiskās krīzes atspoguļojumu LTV analītisko raidījumu saturā un auditorijas attieksmes un viedokļus. Darba teorētiskajā daļā apkopoti teorētiskie skaidrojumi un analīze par televīziju kā mediju, krīzes komunikāciju, kultivācijas teoriju un mediju efektiem. Pētījumā izmantotas trīs pētniecības metodes – kontentanalīze, aptaujas dati un statistikas datu analīze. Satura analīze tika veikta ar kontentanalīzes palīdzību, analizējot Latvijas Televīzijas analītiskos raidījumus laika periodā no 2008. gada augusta līdz 2009. gada februārim. Tas ir laiks, kad medijos sāka atspoguļot Latvijas ekonomisko krīzi. Tika analizēti pieci raidījumi – „100. pants”, „Skats no malas”, „Kas notiek Latvijā?”, „De Facto” un „Jauna nedēļa”. Anketēšana veikta, lai noskaidrotu auditorijas viedokļus. Savukārt statistikas dati ļauj precizēt LTV auditorijas datus. Darba struktūru veido teorētiskā, metodoloģiskā, empīriskā un analītiskā daļa.
 
The aim of bachelor‘s paper „The Reflection of the Economical Crisis of Latvia in the LTV Analytical Programs and the Effects on Audience” is devoted to exploration of reflection of Latvian economical crises in the current affairs programmes of Latvian Television and in attitude and views of audience. In the theoretical part of paper are summarized theoretical explanations and analyze of television as medium, communication in crises conditions, theory of cultivation and effects of media. In the studies are used three methods of investigation – analyze of content, polling and analyzing of statistics. Analyze of content was done researching the programmes of Latvian Television in the time slot between the August 2008 and February 2009. It was a time when media in Latvia started to reflect economical recession. Five programmes where examined: “The Clause Nr 100” [„100. pants”], “View from Outside” [„Skats no malas”], “What is Happening in Latvia?” [„Kas notiek Latvijā?”], „De Facto” and „Jauna nedēļa” [New Week]. In order to clarify views of audience was organized a mediatise, but data of statistics allowed to concretize data of audience. The structure of paper consists from theoretical, methodological, empirical and analytical parts.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20661
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV