Show simple item record

dc.contributor.advisorTunne, Inetaen_US
dc.contributor.authorZaļūksne-Veikša, Evijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:27Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:27Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other31965en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20661
dc.description.abstractBakalaura darba „Latvijas ekonomiskās krīzes atspoguļojums LTV analītisko raidījumu saturā un auditorijas efekti” mērķis ir izanalizēt Latvijas ekonomiskās krīzes atspoguļojumu LTV analītisko raidījumu saturā un auditorijas attieksmes un viedokļus. Darba teorētiskajā daļā apkopoti teorētiskie skaidrojumi un analīze par televīziju kā mediju, krīzes komunikāciju, kultivācijas teoriju un mediju efektiem. Pētījumā izmantotas trīs pētniecības metodes – kontentanalīze, aptaujas dati un statistikas datu analīze. Satura analīze tika veikta ar kontentanalīzes palīdzību, analizējot Latvijas Televīzijas analītiskos raidījumus laika periodā no 2008. gada augusta līdz 2009. gada februārim. Tas ir laiks, kad medijos sāka atspoguļot Latvijas ekonomisko krīzi. Tika analizēti pieci raidījumi – „100. pants”, „Skats no malas”, „Kas notiek Latvijā?”, „De Facto” un „Jauna nedēļa”. Anketēšana veikta, lai noskaidrotu auditorijas viedokļus. Savukārt statistikas dati ļauj precizēt LTV auditorijas datus. Darba struktūru veido teorētiskā, metodoloģiskā, empīriskā un analītiskā daļa.en_US
dc.description.abstractThe aim of bachelor‘s paper „The Reflection of the Economical Crisis of Latvia in the LTV Analytical Programs and the Effects on Audience” is devoted to exploration of reflection of Latvian economical crises in the current affairs programmes of Latvian Television and in attitude and views of audience. In the theoretical part of paper are summarized theoretical explanations and analyze of television as medium, communication in crises conditions, theory of cultivation and effects of media. In the studies are used three methods of investigation – analyze of content, polling and analyzing of statistics. Analyze of content was done researching the programmes of Latvian Television in the time slot between the August 2008 and February 2009. It was a time when media in Latvia started to reflect economical recession. Five programmes where examined: “The Clause Nr 100” [„100. pants”], “View from Outside” [„Skats no malas”], “What is Happening in Latvia?” [„Kas notiek Latvijā?”], „De Facto” and „Jauna nedēļa” [New Week]. In order to clarify views of audience was organized a mediatise, but data of statistics allowed to concretize data of audience. The structure of paper consists from theoretical, methodological, empirical and analytical parts.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleLatvijas ekonomiskās krīzes atspoguļojums LTV analītisko raidījumu saturā un auditorijas efektien_US
dc.title.alternativeThe Reflection of the Economical Crisis of Latvia in the LTV Analytical Programs and the Effects on Audienceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record