• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mājas un dārza žurnālu mārketinga komunikācija sociālajos tīklos ”Draugiem.lv”, ”Facebook” un ”Twitter”

Thumbnail
Открыть
309-35080-Slanka_Liga_ls10099.pdf.pdf (967.0Kb)
Автор
Šlanka, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Spurava, Guna
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba „Mājas un dārza žurnālu mārketinga komunikācija sociālajos tīklos ”Draugiem.lv”, ”Facebook” un ”Twitter”” mērķis ir noskaidrot kāda ir mājas un dārza žurnālu mārketinga komunikācijas prakse sociālajos tīklos Draugiem.lv, Facebook un Twitter, kā arī noskaidrot mērķauditorijas viedokli par to. Autore ir veikusi žurnālu sociālo tīklu profilu kontentanalīzi un padziļinātās intervijas ar profilu sekotājiem. Darbs sastāv no teorētiskās daļas, metodoloģiskās daļas, empīriskās daļas un secinājumiem. Bakalaura darbā secināts, ka mājas un dārza žurnāli mārketinga komunikācijas veikšanai sociālos tīklus izmanto nepilnvērtīgi, bet aktīvi. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, mājas žurnāli, dārza žurnāli, sociālie tīkli
 
The aim of the Bachelor’s paper „Marketing communication of home and garden magazines in social networks ”Draugiem.lv”, ”Facebook” and ”Twitter”” is to ascertain what kind of marketing communication practise home and garden magazines use in social networks Draugiem.lv Facebook and Twitter, as well research the views of the target audience. The author has done content analysis for social networking profiles and in-depth interviews with social network profiles followers. The paper consists of a theoretical part, methodological part, empirical part and conclusions. Bachelor’s paper concludes, that home and garden magazines use social networks poorly, but active for marketing communication. Keywords: marketing communication, home magazines, garden magazines, social networks
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20686
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV