Show simple item record

dc.contributor.advisorSkudra, Ojārsen_US
dc.contributor.authorKupče, Marikaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:36Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:36Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other35797en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20694
dc.description.abstractPētījuma mērķis ir izvērtēt pilsoņu un nepilsoņu daļējo publiku uztveri, izpratni un attieksmi par Jelgavas pilsētas domes Sabiedrisko attiecību sektora informējošo darbību. Pētījuma mērķa sasniegšanai veikta pilsoņu un nepilsoņu daļējo publiku aptauja, dziļās intervijas ar galvenajām iesaistītajām pusēm un vietējo laikrakstu publikāciju satura kontentanalīze. Pētījuma rezultātā pierādīta hipotēze, ka nepilsoņi mazāk nekā pilsoņi ir informēti par pašvaldības kompetences jomā risināmiem jautājumiem, kas ietekmē viņu uztveri un izpratni. Attieksme pret Jelgavas domes informējošo darbu ir viduvēja, ar noslieci uz pozitīvo pusi, īpaši pilsoņu daļējo publiku vidū. Apstiprinās tas, ka Sabiedrisko attiecību sektors galveno akcentu liek uz pašvaldības publiskā tēla veidošanu, nevis iedzīvotāju vispusīgu informēšanu par domes darbības aktivitātēm. Atslēgas vārdi: Jelgavas pilsētas dome, informējošā darbība, sabiedriskās attiecības, uztvere, izpratne, attieksme, daļējās publikas.en_US
dc.description.abstractAn aim of the research is to evaluate a perception, understanding and attitude of partial publics of citizens and non-citizens about informational activity of Public Relations Sector of Jelgava City Council. In order to reach an aim of the research a poll of partial publics of citizens and non- citizens, in-depth interviews with the main stakeholders and content analysis of the local newspaper’s publications were carried out. As a result of the research a hypothesis has been proved that non-citizens are less informed than citizens about local government issues that influenced their perception and understanding. Attitude towards Jelgava City informational activity is average tending to positive side especially in partial publics of citizens. It proved true that the Public Relations Sector lays the main emphasis on building a public image of Jelgava City Council instead of providing comprehensive information to citizens about council’s activity. Key words: Jelgava City Council, informational activity, public relations, perception, understanding, attitude, partial publics.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleJelgavas pilsētas domes Sabiedrisko attiecību sektora informējošā darbība: uztvere, izpratne un attieksmes pilsoņu un nepilsoņu daļējās publikās (2006)en_US
dc.title.alternativeInformational activity by Public Relations Sector of Jelgava City Council: perception, understanding and attitude in partial publics of citizens and non-citizensen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record