Show simple item record

dc.contributor.advisorGerkena, Vinetaen_US
dc.contributor.authorKalniņa, Jolantaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:36Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:36Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other35882en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20695
dc.description.abstractMaģistra darbā raksturota lietotāju apkalpošanas kvalitātes novērtēšana publiskajās bibliotēkās, par pamatu izmantojot SERVQUAL kvalitātes novērtēšanas metodi. Bibliotēkas nepietiekami bieži izvērtē savu darbību. Tāpēc ir nepieciešams novērtēt bibliotēku pakalpojumu piedāvājumu, kā arī izzināt esošās atšķirības sniegtajos pakalpojumos starp lietotāju vēlmēm, interesēm un reāli saņemtajiem pakalpojumiem. Lai novērtētu patreizējo apkalpošanu publiskajās bibliotēkās Latvijā, praktiskajā pētījumā tika pielietota SERVQUAL metode. Rezultāti ataino patiesās bibliotēku lietotāju vajadzības, un kādā mērā tās tiek apmierinātas. Kopumā bibliotēku darbība vērtējama kā kvalitatīva, tomēr bibliotēkām būtu nepieciešams veikt uzlabojums atsevišķos apkalpošanas procesos.en_US
dc.description.abstractIn graduation paper described user service quality assessment in public libraries, based on SERVQUAL quality valuation method. Libraries not enough often evaluate own work. Therefore its necessary valuate services offered by libraries, as well as find out current difference in performed services between library users needs, interests and truly received services. To assess current service in public libraries in Latvia, SERVQUAL method been used in practical research work. Acquired results shows the real needs of library users, and also the level those needs have been satisfied by library performance. Generally, libraries work been evaluated as good quality, however there is necessity for libraries to make some improvements in separate services.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleLietotāju apkalpošanas kvalitātes novērtēšana publiskajās bibliotēkās izmantojot SERVQUAL metodien_US
dc.title.alternativeUser Service Quality Assessment Using SERVQUAL Method in Public Librariesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record