Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorMozers, Miervaldisen_US
dc.contributor.authorZeile, Jūlijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:37Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:37Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other36778en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20701
dc.description.abstractBakalaura darba izpētes objekts ir mārketinga komunikāciju apvienojums, kas sastāv no reklāmas, pārdošanas veicināšanas, sabiedriskajam attiecībām, tiešā mārketinga un personīgās pārdošanas, ko veica oficiālais BMW pārstāvis Latvijā SIA „BM Auto” 2007. gadā. BMW automašīnu pārdošanas apjoms gada laikā ir palielinājies pieckārt, autore uzskata to par būtisku faktu, lai izskatītu pētnieciskajā darbā. Pētnieciskajā metodoloģijā autore iekļāva divas kvalitatīvas (intervija un salīdzinošā analīze) un vienu kvantitatīvo (anketēšana) pētniecisko metodi. Bakalaura darba pamatā izmantota konstruktīvisma teorija. Pētnieciskās problēmas izpētē veiktās intervijas, iegūtie viedokļi un analīze palīdzēja izskaidrot jautājumus par „BM Auto” reklāmas un citu pārdošanas veicināšanas vēstījumu izvietošanu mērķa grupai atbilstošos kanālos un par reklāmas iespējamo maldināšanu, kas ir šī bakalaura darba izvirzītā hipotēze. Pētījums sastāv no trim daļām: teorētiskajiem aspektiem, Latvijas jauno auto tirgus analīzes un empīriskās daļas. Atslēgvārdi: reklāma, pārdošanas veicināšana, mārketings, tiešā pārdošana, sabiedriskās attiecības, BMW, BM Auto.en_US
dc.description.abstractThe object of investigating of bachelor paper “Types of selling promotion of new BMW vehicles in Latvia in 2007” is the whole complex of marketing communication, which consists from advertising, sales promotion, public relations, direct marketing and personal selling which was made by official BMW dealer in Latvia “BM Auto” Ltd. in 2007. The sales volume of BMW vehicles has increased five times; the author esteems it as the quintessential fact to consider in bachelor research. Methodology consists of two qualitative (interviews and comparative analysis) and quantitative research (questionnaire method). The basis of research is built upon the theory of constructivism. The done research, interview and the analysis have helped to explain questions and to prove a hypothesis about disposal of advertising and messages of sales promotion of “BM Auto” in corresponding to target audience channels and possible deception of advertising. The research contains of three parts: theoretical review, statistic data analysis of Latvian new vehicle market and empirical part. Keywords: advertising, sales promotion, marketing, personas selling, public relations, BMW, BM Auto.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleJaunu BMW auto pārdošanas veicināšanas veidi Latvijā 2007.g.en_US
dc.title.alternativeTypes of selling promotion of new BMW vehicles in Latvia in 2007en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige