Show simple item record

dc.contributor.advisorNiklass, Mareksen_US
dc.contributor.authorOļeščuka, Anastasijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:38Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:38Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other38237en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20715
dc.description.abstractŠajā bakalaura darbā tiek aplūkota akadēmiska prokrastinācija, kas saistīta ar studenta uzvedību novilcināt vai atlikt uz vēlāku laiku dažādas akadēmiskas aktivitātes un uzdevumus. Darba mērķis ir noskaidrot akadēmiskās prokrastinācijas izpausmes LU SZF 2. kursa studentu grupā, un kā tās saistītas ar studentu sasniegumiem, sasniegumu mērķu orientāciju un laika plānošanu kā metakognitīvās regulēšanas stratēgiju. Pētījumā tika apstiprināta hipotēze, ka studenti, kuri retāk novilcina vai atliek uz vēlaku laiku akadēmiskus uzdevumus, iegūst augstākus vērtējumus jeb atzīmes. Pētījums sniedz labu ieskatu galvenās akadēmiskās prokrastinācijas tendencēs studentu grupā un paver jaunu pētījumu lauku socioloģijas zinātnei. Pētījumā tika pielietota kvantitatīva datu vākšanas metode – anketēšana. Atslēgvārdi: akadēmiska prokrastinācija; pašregulētā mācīšanās; sasniegumu mērķu orientācija; metakognitīvās regulācijas stratēģija; sasniegumi studijās; aptauja;studenti;en_US
dc.description.abstractAcademic procrastination, which is related to students` behaviour of postponing or delaying different academic activities and tasks, is discussed in this bachelor thesis. The aim is to ascertain the expressions of academic procrastination among second grade students of the Faculty of Social Science of the University of Latvia, and how it is related to students` learning achievement, achievement goal orientation and time-management as a metacognitive regulation strategy. The hypothesis that, students who postpone or delay their academic tasks more rarely, receive higher grades, was approved. The investigation shows the main tendencies of academic procrastination among students and discovers a new research field for sociology. Quantitative method – questionairre – was used for data gathering. Keywords: students; academic procrastination; self-regulated learning; goal achievement theory; metacognitive regulation strategy; study achievement; questionairre;en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSocioloģijaen_US
dc.titleAkadēmiska prokrastinācija LU SZF 2. kursa studentu grupāen_US
dc.title.alternativeAcademic procrastionation among second grade students of the Faculty of Social Science of the University of Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record