Show simple item record

dc.contributor.advisorJarockis, Aleksisen_US
dc.contributor.authorJurjāne, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:40Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:40Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other38915en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20728
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Reputācija uzņēmuma klientu vērtējumā: "airBaltic" gadījuma analīze”. Darba pētnieciskā problēma ir mediju publikāciju ietekme uz „airBaltic” klientu reputācijas vērtējuma aspektiem. Darba mērķis ir izpētīt „airBaltic” reputāciju klientu vērtējumā, nosakot iespējamās sakarības starp vēstījumiem medijos un klientu raksturojumiem par uzņēmumu. Darba teorētiskajā daļā apskatīta reputācijas un mediju dienas kārtības teorija. Empīriskajā daļā tiek izmantota kvantitatīvā un kvalitatīvā kontentanalīze un klientu anketēšana. Darba struktūra ietver teorētisko, metodoloģisko un empīrisko daļu, kā arī secinājumu daļu darba nobeigumā. Rezultātā iegūtie dati pierāda, ka mediju sniegtie vēstījumi ietekmē klientu raksturojumus par uzņēmumu, tādējādi ietekmējot arī uzņēmuma reputācijas novērtējumu. Atslēgas vārdi: korporatīvā komunikācija, reputācija, reputācijas koeficients (RQ), mediju dienas kārtības veidošanaen_US
dc.description.abstractThe title of the bachelor paper is „The corporate reputation in clients opinion: "airBaltic" case study”. Research problem is the impact of the media publications on „airBaltic” clients’ evaluation aspects of reputation. The aim of the paper is to research the reputation of „airBaltic” by defining the possible connections between the information in the media and clients’ descritiptions of the company. In the theoretical part the theory of the reputation and the agenda of the media is explored. In the empirical part of the paper the quantitative and qualitative content analysis and client questionnaire is used. The paper consists of theoretical, methodological, empirical part and the conclusion. The data gathered proves that the information provided in the media influences clients’ description of the corporation and it also makes the influance on evaluation of the corporate reputation. The key words: corporate communication, reputation, Reputation Quotient (RQ), agenda setting theoryen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleReputācija uzņēmuma klientu vērtējumā: "airBaltic" gadījuma analīzeen_US
dc.title.alternativeThe corporate reputation in clients opinion: "airBaltic" case studyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record