Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Ilzeen_US
dc.contributor.authorSalmiņa, Ramonaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:40Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:40Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39275en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20730
dc.description.abstractBakalaura darba ””Twitter” kā digitālā laikmeta komunikācijas rīks: „Radio SWH” un „TV3” piemēru analīze” mērķis ir noskaidrot, kā divi Latvijas mediji („Radio SWH” un „TV3”) izmanto sociālo tīklu „Twitter” un tā piedāvātos rīkus komunikācijas veidošanā un, kas ir tās lietas uz kurām katrs no medijiem vairāk koncentrējas. Darbs sastāv no teorētiskās daļas par medijiem, masu medijiem, sociālo tīklu „Twitter”un identitātes veidošanu. Metodoloģijas daļas, kurā iekļauta kontentanalīze, eksperimenta veikšana un dziļās intervijas ar izvēlēto mediju pārstāvjiem un empīriskās daļas, kurā analizēti pētījumā iegūtie dati. Atslēgas vārdi:„Twitter”, „Radio SWH”, „TV3”, „mediji”, „identitāte”, „saturs”en_US
dc.description.abstractBachelor paper`s ”Twitter as digital age communication tool: Radio SWH and TV3 case analysis” main objective is to find out how the two Latvian media (Radio SWH and TV3) uses social network Twitter and the communiocation tools it offers, and what are those things to which each of the media are more focused. Work consistsof a theoretical part of the media, the mass media, social network Twitter, its use habits and identity. Of methodology, which includes contentanalise, experimental work, deep interviews with chosen media representatives and epirical parts, in which analysed obtained dates in the resaerch. Keywords: „Twitter”, „Radio SWH”, „TV3”, „media”, „identity”, „interactive communication”en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.title"Twitter" kā digitālā laikmeta komunikācijas rīks: "Radio SWH" un "TV3" piemēru analīzeen_US
dc.title.alternativeTwitter as digital age communication tool: Radio SWH and TV3 case analysisen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record