• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sievietes dzimtes identitātes atspoguļojums 20.gadsimta 40.gadu Amerikas reklāmās

Thumbnail
View/Open
309-44193-Vevere_Annija_av11139.pdf (5.350Mb)
Author
Vēvere, Annija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2014
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir „Sievietes dzimtes identitātes atspoguļojums 20.gadsimta 40.gadu Amerikas reklāmās”. Pētījuma problēma- Vai 20.gadsimta 40.gadu Amerikas reklāmas komunikācija atspo-guļo visas sociālās izmaiľas sievietes identitātes veidošanā? Pētījuma mērķis- izpētīt un izanalizēt 40.gadu Amerikas reklāmas, kur tiek attēlota sieviete. Darbs sastāv no trīs galvenajām daļām-teorijas, metodoloģijas, empīriskās, kurām pie-vienoti secinājumi un pielikumi. Darba teorētiskā daļā ir aprakstīta definīcija par sociālās realitātes konstruēšanu. Sniegta informācija par dzimti un identitāti, sievietes loma reklāmās un feminitāte, kā 20.gadismita 40.gadu laikmeta vēsture. Darba metodoloģijas daļā ir ieskats pētījumā izmantotajās metodēs- vizuālā kontenta-nalīze un reklāmas tekstu diskursā. Iegūtie rezultāti sniedz ieskatu par sievietes sociālām izmaiľām un tendencēm 20.gadsimta 40.gadu Amerikāľu reklāmās. Atslēgas vārdi: sieviete, identitāte, reklāma, 40.gadi, sievišķība, dzimte .
 
„The representation of women`s gender identity in American advertisements of 1940`s”. The problem of the research- If communication in American advertisements of 1940’s reflects all the social change in shaping of women’s idenity? The aim of the report is to analyze and explore women’s identity in the advertisements of 1940’s. The theoretical part describes the definition of the social construction of reality, theory about gender identity and role of women in advertising and femininity, as well as insight into the history of 1940’s. During the methodology part describes the used of the reseach methods- visual content analysis and the discourse of advertising. The results give overview of the woman's social changes and trends in American advertisements of 1940’s. Key Words- women, identity, advertisements, 40’s, feminity, gender
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20770
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV