Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorVēvere, Annijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:45Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:45Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44193en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20770
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Sievietes dzimtes identitātes atspoguļojums 20.gadsimta 40.gadu Amerikas reklāmās”. Pētījuma problēma- Vai 20.gadsimta 40.gadu Amerikas reklāmas komunikācija atspo-guļo visas sociālās izmaiľas sievietes identitātes veidošanā? Pētījuma mērķis- izpētīt un izanalizēt 40.gadu Amerikas reklāmas, kur tiek attēlota sieviete. Darbs sastāv no trīs galvenajām daļām-teorijas, metodoloģijas, empīriskās, kurām pie-vienoti secinājumi un pielikumi. Darba teorētiskā daļā ir aprakstīta definīcija par sociālās realitātes konstruēšanu. Sniegta informācija par dzimti un identitāti, sievietes loma reklāmās un feminitāte, kā 20.gadismita 40.gadu laikmeta vēsture. Darba metodoloģijas daļā ir ieskats pētījumā izmantotajās metodēs- vizuālā kontenta-nalīze un reklāmas tekstu diskursā. Iegūtie rezultāti sniedz ieskatu par sievietes sociālām izmaiľām un tendencēm 20.gadsimta 40.gadu Amerikāľu reklāmās. Atslēgas vārdi: sieviete, identitāte, reklāma, 40.gadi, sievišķība, dzimte .en_US
dc.description.abstract„The representation of women`s gender identity in American advertisements of 1940`s”. The problem of the research- If communication in American advertisements of 1940’s reflects all the social change in shaping of women’s idenity? The aim of the report is to analyze and explore women’s identity in the advertisements of 1940’s. The theoretical part describes the definition of the social construction of reality, theory about gender identity and role of women in advertising and femininity, as well as insight into the history of 1940’s. During the methodology part describes the used of the reseach methods- visual content analysis and the discourse of advertising. The results give overview of the woman's social changes and trends in American advertisements of 1940’s. Key Words- women, identity, advertisements, 40’s, feminity, genderen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSievietes dzimtes identitātes atspoguļojums 20.gadsimta 40.gadu Amerikas reklāmāsen_US
dc.title.alternativeThe representation of women`s gender identity in American advertisements of 1940`sen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record