Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorBērziņa, Lieneen_US
dc.contributor.authorMartinsone, Rūtaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:46Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:46Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44504en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20777
dc.description.abstractBakalaura darba “Uztura bagātinātāju iepakojums kā patērētāju izvēli ietekmējošs faktors” mērķis ir izpētīt redzes uztura bagātinātāju iepakojumu ietekmi uz patērētāju izvēli un to atbilstību reklāmas likumiem. Teorētiskajā daļā tiek apskatīts mārketings, iepakojums, pārliecināšanas paņēmieni un reklāmas ētika. Metodoloģijas daļā aplūko izvēlēto metožu pamatojumu. Empīriskajā daļā veiktas 2 daļēji strukturētās intervijas, kvalitatīvā kontentanalīze, vizuālā semiotika un 2 fokusa grupu intervijas. Rezultāti parāda, ka uztura bagātinātāju redzes uzlabošanai iepakojumi vairumā gadījumi ir nepilnīgi, sniedzot maldinošu informāciju. Patērētājs uzmanību pievērš vizuālajiem pārliecināšanas līdzekļiem, neiedziļinoties marķējuma tekstā. Atslēgas vārdi: produkta iepakojums, uztura bagātinātāji, mārketings, reklāmas ētika, pārliecināšanas līdzekļi, patērētāju izvēle  en_US
dc.description.abstractThe goal of the Bachelor Thesis “Design of packaging of food supplements as a factor influencing consumer choice” is to research the influence of the packaging of sight enhancing supplements on the consumer’s choice. The theoretical part reviews marketing, the packaging of products, methods of consumer persuasion used, and the ethical part of the advertisements. The methodological part reviews the explanation of the choice of methods. In the empirical part, 2 partially structured interviews, a qualitative content analysis, the semiotic method, as well as interviews with 2 focus groups are performed. By reviewing the findings of the research, the author draws the conclusion that the packaging for sight enhancing food supplements is incomplete in many cases, thus providing misleading information to the consumers. Keywords: product packaging, food supplements, marketing, advertising ethics, persuasion instruments, consumer choiceen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleUztura bagātinātāju iepakojums kā patērētāju izvēli ietekmējošs faktorsen_US
dc.title.alternativeDesign of packaging of food supplements as a factor influencing consumer choiceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige