Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorVeličko, Lauraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:48Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:48Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other5852en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20796
dc.description.abstractBakalaura darba “Dzimtes stereotipi “Pampers” drukātajās reklāmās Latvijā 2002. – 2006. gadā” mērķis ir gūt detalizētu priekšstatu par “Pampers” reklāmās atspoguļotajiem dzimtes stereotipiem. Darbs sastāv no teorētiskās daļas, kas satur informāciju par stereotipiem, dzimti, ģimeni kā institūciju un pārliecināšanu reklāmā, un empīriskās daļās kas satur kontentanalīzi par “Pampers” drukātajām reklāmām un strukturētajām intervijām ar ģimenēm. Pētījums pierādīja, ka “Pampers” drukātajās reklāmās ir izmantoti dzimtes stereotipi, kā arī reklāmās atspoguļotais ģimenes lomu sadalījums neatbilst reālajam, kas liek secināt, ka reklāmdevējs uzrunā tikai daļu no mērķauditorijas.en_US
dc.description.abstractThe theme of the thesis is „Gender Stereotypes in ”Pampers” Print Advertisements in Latvia from Year 2002 till Year 2006 ”. Thesis are composed of theoretical part, which contains information about stereotypes, gender, family as institution and emotion usage in advertising, as well as empirical part which includes content analysis on “Pampers” print ads and structured interviews with families. The research leads to conclusion that gender stereotypes are used in “Pampers” print ads, but the reflection of family roles in the ads doesn’t correspond to the real life. Therefore a conclusion can be made that the company addresses its advertisements to only part of the target group.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleDzimtes stereotipi "Pampers" drukātajās reklāmās Latvijā 2002─2006.gadāen_US
dc.title.alternativeGender Stereotypes in Printed Advertisments of "Pampers" in Latvia between 2002 and 2006en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record