Show simple item record

dc.contributor.advisorKumerdanka, Airaen_US
dc.contributor.authorBambe, Gundegaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:59:14Z
dc.date.available2015-03-24T07:59:14Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other33850en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20885
dc.description.abstractBakalaura darbā „Grupu darba izmantošana matemātikā mācību procesa diferencēšanai pamatskolā” ir analizēts diferencēts mācību process, kurā izmanto grupu darbus. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt grupu darbu efektivitāti, diferencējot mācību darbu matemātikā pamatskolas klasēs. Darbu veido trīs nodaļas. Pirmajā daļā ir apskatīts, kas ir mācību procesa diferenciācija, kā to var veikt, zinot skolēnu matemātisko spēju līmeni, un ir parādīts, kā to ir veikusi darba autore. Otrajā daļā ir izklāstīts, kas ir grupu darbs un kādas ir tā priekšrocības mācību stundās, kā arī ir atrodami ieteikumi grupu darba organizēšanai. Darba trešajā daļā ir sniegti autores metodiskie ieteikumi un izveidoti grupu darbu piemēri, kuri tika aprobēti Rīgas pamatskolas 7.klasē un 8.klasē. Atslēgvārdi: mācību procesa diferenciācija, grupu darbs, skolēnu matemātisko spēju līmenis, heterogēnu grupu darbs, homogēnu grupu darbs.en_US
dc.description.abstractIn the BA graduation work titled „The usage of group work at math lessons for differentiation of the learning process in primary school” was analyzed a differentiated learning process, where group work has been used. The purpose of the work is to investigate the effectiveness of group work, by differentiating the learning process of math in grades seven to nine. Work has been divided in three chapters. The first chapter outlines, what is differentiation of learning process, how to do the differentiation, knowing the mathematical skill level of students, and is shown how the author managed that. The second chapter describes what is group work and what are advantages of group work within classes, aswell as suggestions for organising group work. In the third chapter are methodical recommendations and examples of group work done by the author, which were approbated in primary school of Riga, grades seven and eight. Key words: differentiation of learning process, group work, the mathematicen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleGrupu darba izmantošana matemātikā mācību procesa diferencēšanai pamatskolāen_US
dc.title.alternativeThe usage of group work at math lessons for differentiation of the learning process in primary schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record