Mācību nodarbības modelēšana matemātikas apguvei zinātnes centrā
Autor
Logina, Marta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
France, Ilze
Datum
2014Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Mācību nodarbības modelēšana matemātikas apguvei zinātnes centrā. Logina, M., zinātniskā vadītāja vad. pētniece, Dr. math. France, I. Bakalaura darbs, 44 lappuses, 13 attēli, 2 tabulas, 20 literatūras avoti, 17 pielikumi. Latviešu valodā.
Darba mērķis ir raksturot matemātikas apguves iespējas Latvijas zinātnes centros un modelēt zinātnes centrā īstenojamu nodarbību, kurā skolēni apgūst valsts matemātikas standarta prasības. Darbā modelētā nodarbība „Ievads varbūtību teorijā” aprobēta Zemgales reģiona Kompetenču attīstības centrā Jelgavas pilsētas pašvaldības mērķprogrammas „Junioru universitāte” 6. klases skolēniem. Darbā pierādīts, ka, ja modelētajā zinātnes centra nodarbībā tiek sasniegti skolas matemātikas mācību programmas sasniedzamie rezultāti, tad ir lietderīgi izveidot atbilstošu ekspozīciju zinātnes centrā. Modeling lesson plans for learning mathematics in the science centre. Logina, M., scientific supervisor Senior Researcher Dr. math. France, I. Bachelors’ thesis, 44 pages, 13 figures, 2 tables, 20 literature references, 17 appendixes. In Latvian.
The aim of this work is to describe the mathematics learning opportunities in science centers in Latvia and to model lesson plans for learning mathematics in the science centre.
Lesson "Introduction to probability theory" was approbate in Zemgale Competence Development Center in Jelgava municipality in target program "Junior University" for 6th grade students. The thesis proves that, if the results of the school mathematics curriculum are achieved in the modelled lesson, then it is useful to create exhibition in science centre.