Show simple item record

dc.contributor.advisorKrūzs, Kārlisen_US
dc.contributor.authorValtere, Jūlijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:00:12Z
dc.date.available2015-03-24T08:00:12Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other11677en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21182
dc.description.abstractBakalaura darbā „Reklāma mūsdienu uzņēmējdarbībā” tiek apskatīta reklāmas nepietiekamās efektivitātes problēma. Darba mērķis ir izpētīt reklāmas efektivitātes uzlabošanas iespējas mūsdienu uzņēmējdarbībā, atklājot tās priekšrocības un trūkumus, kā arī izstrādāt virkni nosacījumu, kuri palīdz uzlabot reklāmas efektivitāti uzņēmējdarbībā Darba rezultātā autore izdara secinājumus un izvirž priekšlikumus reklāmas efektivitātes uzlabošanai, kas veicinātu reklāmas, un, līdz ar to reklāmas tirgus attistību, un uzņēmumu peļņas paaugstināšanu. Bakalaura darbu var izmantot, reklāmas efektivitātes pētīšanas laikā, kā arī reklāmas izstrādāšanas laikā, ar nolūku veidot pēc iespējas efektīvāko reklāmu.en_US
dc.description.abstractIn the bachelor work “Advertising in modern business” have been seen the advertising insufficient efficiency problem. The bachelor work purpose is to research the possibilities to improve the advertising efficiency in the modern business, to find its advantages and disadvantages, as well as, to make up suggestions how to improve the advertising efficiency. In the bachelor work, author made the conclusions and suggestions how to improve the advertising efficiency in the modern business, which stimulate the development of the advertising and wherewith the advertising market, and increase the business profit. The bachelor work can use in an advertising efficiency probe time, as also in an advertising developing time, with aim to develop as much as possible the effective advertising.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleReklāma mūsdienu uzņēmējdarbībāen_US
dc.title.alternativeAdvertising in modern businessen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record