Show simple item record

dc.contributor.advisorKrasts, Jurisen_US
dc.contributor.authorKazlauskaite, Jolantaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:00:18Z
dc.date.available2015-03-24T08:00:18Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other17041en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21208
dc.description.abstractDiplomdarbs „Twitter kā rīks biznesa attīstībai” ir veltīts Twitter mikrobloga kā rīka biznesa attīstībai analīzei. Darba teorētiskajā daļā ir analizēts sociālo tīmekļu jēdziens un to nozīme mūsdienās; sociālo tīmekļu veidi, detalizētāk pievēršoties Twitter mikrobloga specifikai un tā darbības tehnoloģiskajai analīzei. Darba praktiskajā daļā ir izstrādāts projekts par Twitter mikrobloga izmantošanu SIA „Jānis Roze” uzņēmumā, kā ietvaros analizēta gan konkrētā uzņēmuma līdzšinējā pieredze Twittera izmantošanai biznesā, gan arī citu pasaules grāmatu tirdzniecības uzņēmumu. Darba izstrādes rezultātā ir apkopoti secinājumi un izstrādāti konkrēti priekšlikumi kā veicināt Twitter izmantošanu biznesa attīstībai SIA „Jānis Roze” uzņēmumā. Diplomdarba apjoms ir 80 lappuses, satur 6 tabulas, 27 attēlus, 2 pielikumus un 43 izmantotās literatūras avotus.en_US
dc.description.abstractDiploma thesis „Twitter – tool for business development” is devoted for analysing Twitter mikroblog as a tool for business development. Theoretical part of the work contains analyse of Social Networking concept and its role in nowadays society, overview of social networking types, focusing specifically on Twitter’s mikroblog and its technological analyse. Practical part of the work contains project: Twitter usage by “Janis Roze” Ltd. Within project analyse is made on how specific company has so far used Twitter for its business and survey conducted on how another worldwide bookstore companies use Twitter. As the result of thesis, conclusions had been draw and specific suggestions for “Janis Roze” Ltd. on how to improve his business by using Twitter had been developed. Diploma thesis volume 80 pages, contains 6 tables, 27 images, 2 annexes and 43 references of literature used.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleTwitter kā rīks biznesa attīstībaien_US
dc.title.alternativeTwitter - tool for business developmenten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record