• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketings kā instruments ilgtspējīga tūrisma attīstībai Kokneses novadā

Thumbnail
Открыть
303-23723-Locmele_Arta_AJ07072.pdf (2.469Mb)
Автор
Ločmele, Arta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Jūrmalietis, Roberts
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darbā tiek pētīts mārketinga komunikācijas instrumentu pielietojums Kokneses novada ilgtspējīga tūrisma attīstībai. Socioloģiskā empīriskā pētījuma ietvaros autore pētīja mērķgrupu viedokli par ilgtspējīga tūrisma attīstības priekšnosacījumiem, problēmām, optimālākajiem līdzekļiem un mārketinga komunikācijas instrumentiem, ar kuru starpniecību sekmēt ilgtspējīga tūrisma un vides apziņas attīstību Kokneses novadā. Pētījuma rezultātā tika izstrādāts Kokneses novada ilgtspējīga tūrisma attīstības mārketinga komunikācijas konceptuālais modelis un no tā izrietoša priekšlikumu pakete, kas interpretēta A.Maslova vajadzību piramīdas perspektīvā. Atslēgvārdi: tūrisma mārketinga komunikācijas instrumenti, ilgtspējīgs tūrisms, vides apziņa.
 
This master's thesis investigates means of communication used in the region of Koknese for the development of sustainable tourism. The sociological empirical study examines the standpoint of various target groups about the preconditions for the development of sustainable tourism, problems, optimal amount of resources and marketing communication instruments that help to cultivate the awareness of sustainable tourism in the region of Koknese. The study resulted in a conceptual sustainable tourism marketing communication model followed by a set of suggestions (interpreted through Maslov's hierarchy of needs) for the region of Koknese. Keywords: tourism marketing communication means, sustainable tourism, environment awareness.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21280
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV