Show simple item record

dc.contributor.advisorJūrmalietis, Robertsen_US
dc.contributor.authorLočmele, Artaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:00:28Z
dc.date.available2015-03-24T08:00:28Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23723en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21280
dc.description.abstractMaģistra darbā tiek pētīts mārketinga komunikācijas instrumentu pielietojums Kokneses novada ilgtspējīga tūrisma attīstībai. Socioloģiskā empīriskā pētījuma ietvaros autore pētīja mērķgrupu viedokli par ilgtspējīga tūrisma attīstības priekšnosacījumiem, problēmām, optimālākajiem līdzekļiem un mārketinga komunikācijas instrumentiem, ar kuru starpniecību sekmēt ilgtspējīga tūrisma un vides apziņas attīstību Kokneses novadā. Pētījuma rezultātā tika izstrādāts Kokneses novada ilgtspējīga tūrisma attīstības mārketinga komunikācijas konceptuālais modelis un no tā izrietoša priekšlikumu pakete, kas interpretēta A.Maslova vajadzību piramīdas perspektīvā. Atslēgvārdi: tūrisma mārketinga komunikācijas instrumenti, ilgtspējīgs tūrisms, vides apziņa.en_US
dc.description.abstractThis master's thesis investigates means of communication used in the region of Koknese for the development of sustainable tourism. The sociological empirical study examines the standpoint of various target groups about the preconditions for the development of sustainable tourism, problems, optimal amount of resources and marketing communication instruments that help to cultivate the awareness of sustainable tourism in the region of Koknese. The study resulted in a conceptual sustainable tourism marketing communication model followed by a set of suggestions (interpreted through Maslov's hierarchy of needs) for the region of Koknese. Keywords: tourism marketing communication means, sustainable tourism, environment awareness.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVides pārvaldībaen_US
dc.titleMārketings kā instruments ilgtspējīga tūrisma attīstībai Kokneses novadāen_US
dc.title.alternativeMarketing as a Sustainable Tourism Development TooL: Koknese Municipality Caseen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record