• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Patērētāju apmierinātības novērtējums uzņēmumā „Ideju druka” dažādos mērķa tirgos.

Thumbnail
View/Open
303-28972-Asmane_Andra_aa07091.pdf (1.444Mb)
Author
Ašmane, Andra
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darba autore: Andra Ašmane Maģistra darba „ Patērētāju apmierinātības novērtējums uzņēmumā “Ideju druka” dažādos mērķa tirgos” pētījuma problēma ir klientu apmierinātības līmenis, kas ir viens no svarīgākajiem faktoriem veiksmīga biznesa attīstībā. Klientu apmierinātība nosaka to, vai tie atgriezīsies vai neatgriezīsies uzņēmumā atkārtoti . Maģistra darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma “Ideju druka” klientu apmierinātību ,dažādos mērķa tirgos, atklāt uzņēmuma klientu neapmierinātības cēloņus un sniegt priekšlikumus, apmierināto klientu skaita celšanai un uzņēmuma apkalpošanas servisa kvalitātes uzlabošanai. Maģistra darba apjoms ir 122 lpp.( bez pielikumiem). Darbā iekļauta 1 tabula un 22 attēli un 5 pielikumi, darba uzskatāmībai. Maģistra darba beigās autore veic secinājumus un izvirza priekšlikumus uzņēmuma „Ideju druka” klientu apmierinātības līmeņa celšanai. Atslēgvārdi: Klientu apmierinātība, Klientu apkalpošana, Klientu aptaujas, Intervija ar klientu, Ideju druka.
 
Author: Andra Ašmane The research problem in “Customer satisfaction assessment of the company "Ideju druka" in different target markets” is s customer satisfaction, which is one of the most important cornerstones for a developing business. Client satisfaction determines whether they will or will-not become a repeat customer. The aim of the Master is to discover the causes of customer discontent and provide solutions to both increase the percentage of satisfied customers and raise the quality of the service. Master thesis is 122 pages (excluding 5 appendices). It contains 1 table and 22 images. In the end author summarizes her conclusions and proposes improvements to raise the level of customer satisfaction at this company. Keywords: customer satisfaction, customer service, customer survey, interview with a client, “Ideju druka”.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21320
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV