dc.contributor.advisor | Stabulniece, Laila | en_US |
dc.contributor.author | Ašmane, Andra | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T08:00:34Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T08:00:34Z | |
dc.date.issued | 2013 | en_US |
dc.identifier.other | 28972 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21320 | |
dc.description.abstract | Maģistra darba autore: Andra Ašmane
Maģistra darba „ Patērētāju apmierinātības novērtējums uzņēmumā “Ideju druka” dažādos mērķa tirgos” pētījuma problēma ir klientu apmierinātības līmenis, kas ir viens no svarīgākajiem faktoriem veiksmīga biznesa attīstībā. Klientu apmierinātība nosaka to, vai tie atgriezīsies vai neatgriezīsies uzņēmumā atkārtoti .
Maģistra darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma “Ideju druka” klientu apmierinātību ,dažādos mērķa tirgos, atklāt uzņēmuma klientu neapmierinātības cēloņus un sniegt priekšlikumus, apmierināto klientu skaita celšanai un uzņēmuma apkalpošanas servisa kvalitātes uzlabošanai.
Maģistra darba apjoms ir 122 lpp.( bez pielikumiem). Darbā iekļauta 1 tabula un 22 attēli un 5 pielikumi, darba uzskatāmībai.
Maģistra darba beigās autore veic secinājumus un izvirza priekšlikumus uzņēmuma „Ideju druka” klientu apmierinātības līmeņa celšanai.
Atslēgvārdi: Klientu apmierinātība, Klientu apkalpošana, Klientu aptaujas, Intervija ar klientu, Ideju druka. | en_US |
dc.description.abstract | Author: Andra Ašmane
The research problem in “Customer satisfaction assessment of the company "Ideju druka" in different target markets” is s customer satisfaction, which is one of the most important cornerstones for a developing business. Client satisfaction determines whether they will or will-not become a repeat customer.
The aim of the Master is to discover the causes of customer discontent and provide solutions to both increase the percentage of satisfied customers and raise the quality of the service.
Master thesis is 122 pages (excluding 5 appendices). It contains 1 table and 22 images.
In the end author summarizes her conclusions and proposes improvements to raise the level of customer satisfaction at this company.
Keywords: customer satisfaction, customer service, customer survey, interview with a client, “Ideju druka”. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Vadībzinātne | en_US |
dc.title | Patērētāju apmierinātības novērtējums uzņēmumā „Ideju druka” dažādos mērķa tirgos. | en_US |
dc.title.alternative | Customer satisfaction assessment of the company “Ideju druka” in different target markets. | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | en_US |