Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Lailaen_US
dc.contributor.authorAšmane, Andraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:00:34Z
dc.date.available2015-03-24T08:00:34Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other28972en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21320
dc.description.abstractMaģistra darba autore: Andra Ašmane Maģistra darba „ Patērētāju apmierinātības novērtējums uzņēmumā “Ideju druka” dažādos mērķa tirgos” pētījuma problēma ir klientu apmierinātības līmenis, kas ir viens no svarīgākajiem faktoriem veiksmīga biznesa attīstībā. Klientu apmierinātība nosaka to, vai tie atgriezīsies vai neatgriezīsies uzņēmumā atkārtoti . Maģistra darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma “Ideju druka” klientu apmierinātību ,dažādos mērķa tirgos, atklāt uzņēmuma klientu neapmierinātības cēloņus un sniegt priekšlikumus, apmierināto klientu skaita celšanai un uzņēmuma apkalpošanas servisa kvalitātes uzlabošanai. Maģistra darba apjoms ir 122 lpp.( bez pielikumiem). Darbā iekļauta 1 tabula un 22 attēli un 5 pielikumi, darba uzskatāmībai. Maģistra darba beigās autore veic secinājumus un izvirza priekšlikumus uzņēmuma „Ideju druka” klientu apmierinātības līmeņa celšanai. Atslēgvārdi: Klientu apmierinātība, Klientu apkalpošana, Klientu aptaujas, Intervija ar klientu, Ideju druka.en_US
dc.description.abstractAuthor: Andra Ašmane The research problem in “Customer satisfaction assessment of the company "Ideju druka" in different target markets” is s customer satisfaction, which is one of the most important cornerstones for a developing business. Client satisfaction determines whether they will or will-not become a repeat customer. The aim of the Master is to discover the causes of customer discontent and provide solutions to both increase the percentage of satisfied customers and raise the quality of the service. Master thesis is 122 pages (excluding 5 appendices). It contains 1 table and 22 images. In the end author summarizes her conclusions and proposes improvements to raise the level of customer satisfaction at this company. Keywords: customer satisfaction, customer service, customer survey, interview with a client, “Ideju druka”.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePatērētāju apmierinātības novērtējums uzņēmumā „Ideju druka” dažādos mērķa tirgos.en_US
dc.title.alternativeCustomer satisfaction assessment of the company “Ideju druka” in different target markets.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record