„Bērnu veselīga uztura akadēmija” projekta aktualitātes novērtēšana un pamatkoncepcijas izstrāde virzīšanai Latvijā.
Author
Danoviča, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Ēdiens ir mūsu ikdienas neatņemama sastāvdaļa, kas var kļūt par vairāku problēmu iemeslu cilvēka, valsts un pasaules kontekstā.
Bērnībā tiek izdarīta svarīga izvēle attiecībā uz dzīvesveidu, iepriekš nosakot veselības riskus nākotnē, tādēļ ir ļoti svarīgi izglītot bērnus par veselīgu dzīvesveidu.
Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par projekta vadīšanu un virzīšanu sabiedriskās ēdināšanas jomā, novērtējot bērnu tirgus segmenta īpatnības, projekta realizācijas ētiskos un juridiskos aspektus, bērnu uztura problēmas aktualitāti Latvijā, kā arī sekas un leģislatīvos priekšnosacījumus, izstrādāt bērnu veselīga uztura projekta pamatkoncepciju tā realizācijai un virzīšanai Latvijas tirgū.
Autore izstrādājusi priekšlikumus bērnu veselīga uztura veicināšanai.
Darba apjoms ir 167 lapaspuses, 6 tabulas, 13 attēli un 36 pielikumi. Literatūras sarakstā ir 182 nosaukumi.
Atslēgvārdi: projektu mārketings, bērnu tirgus segments, bērnu veselīgs uzturs, mārketinga stratēģija. Nutrition plays a vital part in our everyday lives, but it can also become a cause of numerous problems in personal context, countrywide or worldwide levels.
Lifestyle and consumption patterns are formed already in early childhood, which are pre-determines some potential health risks in the future; thus it is crucially important that early to educate children about healthy way of living already from the early age.
The aim of the work is to evaluate the current importance of children nutrition issues, its consequences and legislative support; develop basic concepts for realization and local market promotion of healthy child nutrition project.
The author has worked out recommendations how to promote healthy eating habits among children.
Master paper consists of 167 pages, 6 tables, 13 pictures and 36 appendices. There are 182 references in the bibliography.
Keywords: project marketing, children’s market segment, healthy children nutrition, marketing strategy